بتای پایدار MIUI 14 برای شیائومی ۱۳ عرضه شد - تکفارس 
بتای پایدار MIUI 14 برای شیائومی ۱۳ عرضه شد - تکفارس 
بتای پایدار MIUI 14 برای شیائومی ۱۳ عرضه شد - تکفارس 

بتای پایدار MIUI 14 برای شیائومی ۱۳ عرضه شد

مهدی حلوائی
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - 09:46
شیائومی 13

شیائومی امروز بتای پایدار MIUI 14 (مبتنی بر اندروید ۱۴) را برای گوشی‌های شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۲T عرضه کرد. قرار است سیستم‌عامل اندروید ۱۴ تا کمتر از دو هفته‌ی دیگر معرفی شود.

مطالب مرتبط:

در ابتدا قرار بود گوگل اندروید ۱۴ را اوایل ماه جاری میلادی معرفی کند اما این موضوع به دلایلی به تعویق افتاد. با این حال، شرکت‌های دیگر از همین حالا عرضه‌ی نسخه‌ی بتای رابط‌های کاربری مبتنی بر این سیستم‌عامل را برای گوشی‌های خود آغاز کرده‌اند. انتظار می‌رود که با معرفی گوشی پیکسل ۸ در تاریخ ۴ اکتبر شاهد عرضه‌ی اندروید ۱۴ نیز باشیم. در حال حاضر شیائومی MIUI 14 را پیش از معرفی این سیستم‌عامل به گوشی‌های خود اضافه کرده است.

به‌روزرسانی جدید MIUI 14 با شماره مدل V14.2.0UMCMIXM و V14.0.2.0UMBMIXM به ترتیب برای گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو عرضه شده و همین به‌روزرسانی با شماره مدل V14.0.4.0UMQMIXM نیز برای شیائومی ۱۲T در دسترس قرار گرفته است. این به‌روزرسانی حدود ۵.۴ گیگابایت حجم داشته و مشکلات بتای قبلی MIUI 14 در آن رفع شده است. توجه داشته باشید که بتای پایدار MIUI 14 تنها در دسترس کاربرانی قرار گرفته که در برنامه‌ی بتای شیائومی ثبت نام کرده‌اند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید