تاریخ معرفی سری شیائومی ۱۳T اعلام شد - تکفارس 
تاریخ معرفی سری شیائومی ۱۳T اعلام شد - تکفارس 
تاریخ معرفی سری شیائومی ۱۳T اعلام شد - تکفارس 

تاریخ معرفی سری شیائومی ۱۳T اعلام شد

افشین نوری
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - 17:26
شیائومی 13T

سری شیائومی ۱۳T که ظاهرا قرار بود هفته گذشته معرفی شود، حالا قرار است اواخر این ماه در روز ۲۶ سپتامبر (۴ مهرماه) رونمایی شود.

لی جون مدیرعامل شیائومی، با انتشار پستی در X گفته است که این رویداد در برلین آلمان برگزار خواهد شد و از طریق Mi.com به صورت زنده پخش می‌شود.

شیائومی 13T

جون گفته است که سری شیائومی۱۳T با برند لایکا معرفی خواهد شد و از فیلترهای این برند بهره خواهد برد. متاسفانه لی جون اشاره‌ای به تعداد گوشی‌های این سری نکرد.

شیائومی ۱۳T ماه گذشته در وب‌سایت FCC با شماره مدل ۲۳۰۶EPN60G مشاهده شده بود و حالا مشخصات نسخه‌ی پروی این گوشی با شماره مدل ۲۳۰۷۸PND5G در این وب‌سایت قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

بر اساس اطلاعات فاش‌شده در دیتابیس FCC،‌ شیائومی ۱۳T پرو از فناوری ۵G، وای فای ۶E و NFC پشتیبانی کرده و در سه نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی، ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی و ۱/۱۶ ترابایتی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی دارای پنل پشتی آلومینیومی بوده و نسخه‌ی ۱ ترابایتی آن از پنل پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند.

بر اساس گزارش‌های قبلی،‌ شیائومی ۱۳T پرو از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱.۵K و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس، رم LPDDR5x، حافظه‌ی داخلی UFS 4.0 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی بهره خواهد برد. گفته می‌شود این گوشی در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در بازار جهانی و مدتی بعد نیز با نام ردمی K60 اولترا در کشور چین عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید