طرح شماتیک شیائومی ردمی K60 اولترا فاش شد - تکفارس 
طرح شماتیک شیائومی ردمی K60 اولترا فاش شد - تکفارس 

طرح شماتیک شیائومی ردمی K60 اولترا فاش شد

افشین نوری
۶ خرداد ۱۴۰۲ - 09:57
ردمی K60 اولترا

شیائومی اخیرا سری ردمی K60 را معرفی کرد که با اقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شد؛ با این حال هنوز مدل ردمی K60 اولترا معرفی نشده است و خیلی‌ها منتظر این گوشی هستند. امروز طرح شماتیک این گوشی فاش شده است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

تصاویر فاش شده هرچند طراحی کامل ردمی K60 اولترا با ما نشان نمی‌دهد اما یک ایده کلی از آنچه که در گوشی پرچمدار بعدی شیائومی خواهیم دید در اختیار ما قرار می‌دهد. این تصاویر نشان می‌دهند که طبق شایعات قبلی ما یک گوشی واقعا پرچمدار روبرو خواهیم بود، البته به‌شرطی که شیائومی بتواند قیمت مناسبی برای آن انتخاب بکند.

 ردمی K60 اولترا

تصویر مربوط به طرح شماتیک ردمی K60 اولترا را کانال مشهور Digital Chat Station منتشر کرده است که همانطور که ملاحظه می‌کنید این گوشی دارای حاشیه‌های نازک با یک هول پانچ مرکزی در بالای نمایشگر است. در پنل پشتی آن نیز یک ماژول دوربین مربعی‌شکل وجود دارد.

همانطور که می‌بینید در داخل ماژول دوربین این گوشی دو سنسور دوربین بزرگ وجود خواهد داشت و محل یک دوربین سوم نیز به چشم می‌خورد که با توجه به سایز آن می‌توان حدس زد که یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. البته کانال Digital Chat Station هیچ اطلاعاتی را در رابطه با مشخصات دو دوربین اصلی منتشر نکرده است.

 ردمی K60 اولترا

همچنین به نظر می‌رسد که لبه‌های ردمی K60 اولترا در پنل پشت و پنل جلو مسطح هستند که این موضوع باعث می‌شود طراحی این گوشی شبیه به گوشی‌های آیفون باشد. البته این تصویر صرفا طراحی شماتیک ردمی K60 اولترا است و شیائومی ممکن است تغییراتی در نسخه نهایی آن ایجاد کند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید