تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی ۱۳T - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی ۱۳T - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی ۱۳T - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی ۱۳T

مهدی حلوائی
۳ شهریور ۱۴۰۲ - 12:18
شیائومی 13T

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی قصد دارد تا گوشی‌های سری شیائومی ۱۳T را در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) در بازار جهانی عرضه کند. هرچند که هنوز شیائومی این موضوع را تایید نکرده اما مشخصات شیائومی ۱۳T و شیائومی ۱۳T پرو تقریباً به طور کامل فاش شده است. حالا امروز نیز ویدیویی از جعبه‌گشایی شیائومی ۱۳T منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

ویدیوی جعبه‌گشایی شیائومی ۱۳T نشان می‌دهد که این گوشی از نظر طراحی ظاهری تفاوتی با ردمی K60 اولترا نداشته و ترکیب رنگ‌بندی آن شامل دو نسخه‌ی مشکی و سبز می‌شود. گفته می‌شود که نسخه‌ی پروی این گوشی از ترکیب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گمانه‌زنی‌ها همچنین به تشابه ظاهری هر دو نسخه‌ی پایه و پروی شیائومی ۱۳T اشاره داشته‌اند اما با این وجود انتظار می‌رود که نسخه‌ی پرو از تراشه‌ی قدرتمندتری نسبت به نسخه‌ی پایه استفاده کند.

ویدیوی زیر نشان می‌دهد که شیائومی ۱۳T پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۲۰۰، ترکیب ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳ گیگابایت رم مجازی و رابط کاربری MIUI 14 (مبتنی بر اندروید ۱۳) بهره می‌برد. این گوشی همچنین از NFC پشتیبانی کرده و به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۳T از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱.۵K (2712 در ۱۲۲۰ پیکسل)، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان ب دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۱۲۰ واتی آن اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🥲 گفت:

    با ۱۱تی پرو دارم کامنت میزارم و باید بگم که شیائومی دهنت سر.ویس با این گوشیات که دهن مارو سر.ویس کرده میدونی این گوشی حتی تصاویر زمینش هم باگ داره؟میدونی بعضی اوقات خود به خود از ۱۲۰ هرتز میشه ۶۰ هرتز؟

  • dhkvddfgv گفت:

    براحتی حقشه و بهترین گوشیه البته این گوشی همون سیزده تی پرو هم محسوب میشه و واقعا همه جوره این گوشی کار یه پرچمداری مثل s23 ultra و یا آیفون چهارده پرو مکس هم انجام میده بی تعصب گفتم واقعا گوشی هیولا و روونیه..طراحیش هم شاهکاره.فست شارژ صدوبیست وات مثل جت داره و صفحه نمایش ۲۷۱۲ p