مدیرعامل شیائومی ویدیوی تبلیغاتی میکس فولد ۳ را منتشر کرد - تکفارس 
مدیرعامل شیائومی ویدیوی تبلیغاتی میکس فولد ۳ را منتشر کرد - تکفارس 
مدیرعامل شیائومی ویدیوی تبلیغاتی میکس فولد ۳ را منتشر کرد - تکفارس 

مدیرعامل شیائومی ویدیوی تبلیغاتی میکس فولد ۳ را منتشر کرد

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 20:53
میکس فولد 3

شیائومی امروز گوشی تاشو میکس فولد ۳ را معرفی کرد و حالا لی جون، مدیرعامل این شرکت یک ویدوی تبلیغاتی از این گوشی منتشر کرده است که یک حالت دوربین تایم لپس و یک پنل پشتی چرمی را برای آن نشان می‌دهد.

این گوشی حتی باریکتر از مدل قبلی خود است و ضخامت آن فقط ۵.۲۶ میلی متر در حالت باز و ۱۰.۸۹ میلی متر در حالت تا شده است. مهندسان شیائومی یک مادربرد جدید برای این گوشی طراحی کرده‌اند که به کاهش ضخامت آن کمک کرده است.

شیائومی از یک لولای اختصاصی جدید در این گوشی استفاده کرده است که ۱۹۸ جزء دارد و ۱۷ درصد فضای داخلی کمتری اشغال کرده است. این لولا همچنین به شما اجازه می دهد تا گوشی را در زاویه بین ۴۵ تا ۱۳۵ درجه نگه دارید و از آن مثل یک لپ تاپ کوچک استفاده کنید.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید این گوشی دارای طراحی نازک و سبک است و پنل پشتی چرمی آن حس یک گوشی رده‌بالا را به شما می‌دهد. لی جون همچنبن عملکرد دوربین آن را به نشان داده است که یک روش جالب برای ضبط ویدیوهای تایم لپس دارد. لی جون با انتشار این ویدیو نشان داده است که میکس فولد ۳ واقعا ارزش خرید را دارد.

این گوشی مجهز به با یک نمایشگر ۸.۰۲ اینچی AMOLED با وضوح ۲k و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در داخل آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده و منبع تغذیه آن یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی ۶۷ وات است. این باتری با یکبار شارژ ۸ ساعت و ۲۰ دقیقه دوام خواهد آورد که ۵۲ درصد بیشتر از مدل قبلی است. این گوشی همچنین در پنل پشتی خود دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵ برابر و یک دوربین پرتره ۳.۲ برابر است.

شیائومی میکس فولد ۳ در نسخه‌های شیشه‌ای و الیاف کامپوزیت ارائه شده و آن به صورت زیر است.

  • ۱۲/۲۵۶ گیگابایت: ۸۹۹۹ یوان (۱۲۴۰ دلار)
  • ۱۶/۵۱۲ گیگابایت: ۹۹۹۹ یوان (۱۳۷۷ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایت: یوان ۱۰۹۹۹ (۱۵۱۵ دلار)

پیش‌سفارش‌ این گوشیاز امروز در چین آغاز شده و فروش آن از ۱۶ آگوست شروع خواهد شد . شیائومی صحبتی درباره عرضه جهانی آن نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید