قابلیت های مهم رابط کاربری MIUI 14 قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
قابلیت های مهم رابط کاربری MIUI 14 قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
قابلیت های مهم رابط کاربری MIUI 14 قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 

قابلیت های مهم رابط کاربری MIUI 14 قبل از معرفی فاش شد

افشین نوری
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 10:35
MIUI 14

ما در حال نزدیک شدن به زمان عرضه رابط کاربری MIUI 14 هستیم و‌ حالا اطلاعات تازه‌ای درباره آن فاش شده ست که ما را برخی جنبه‌های آن آشنا می‌کند. 

طبق شایعات، رابط کاربری MIUI 14 در تاریخ ۱۹ نوامبر منتشر خواهد شد و احتمالا ما در همان حوالی شاهد رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ نیز خواهیم بود. به نظر می‌رسد این رابط کاربرای تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت که باعث رضایت کاربران شیائومی خواهد شد. 

یکی از ویژگی MIUI 14 این خواهد بود که فاقد تبلیغات داخلی خواهد بود. شیایومی همیشه در رابط کاربری MIUI خود از تبلیغات استفاده کرده است و این موضوع برای کاربران گوشی‌های این شرکت بسیار آزاردهنده بوده است. اما حالا به نظر می‌رسد در رابط کاربری بعدی این مشکل رفع خواهد شد. 

ویژگی دوم MIUI 14 این خواهد بود که مشتریان شیائومی را ترغیب به خرید گوشی‌های رده‌بالای این شرکت خواهد کرد و دلیل آن هم این است که ما با نرم‌افزار “رایگانی” روبه‌رو خواهیم بود که علاوه بر اپلیکیشن‌های خود شیائومی و برخی اپلیکیشن‌های گوگل، حاوی تعداد بی‌شماری اپلیکیشن پیش‌نصب‌شده‌ی شخص‌ثالث نیز خواهد بود. 

رابط کاربری MIUI 14 یک تغییر دیگر نیز خواهد داشت و آن اینکه تعامل بهتری بین گوشی‌های شیائومی و نمایشگرهای دسکتاپی برقرار خواهد کرد. ارتقاهایی نیز در اپلیکیشن‌های ساعت، آب‌وهوا و تقویم صورت خواهد گرفت که باعث رضایت کاربران خواهند شد. انتطار می‌رود علاوه بر سری شیائومی ۱۳، مدل‌های سری ۱۲، می ۱۱، ردمی K40 و K50 و پوکو F3 نیز این رابط کاربری را دریافت کنند.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید