اولتیماتوم ایلان ماسک به کارکنان توییتر: سخت کوشی یا اخراج! - تکفارس 
اولتیماتوم ایلان ماسک به کارکنان توییتر: سخت کوشی یا اخراج! - تکفارس 
اولتیماتوم ایلان ماسک به کارکنان توییتر: سخت کوشی یا اخراج! - تکفارس 

اولتیماتوم ایلان ماسک به کارکنان توییتر: سخت کوشی یا اخراج!

مهدی حلوائی
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - 23:39
توییتر

به‌نظر می‌رسد که توییتر پس از اخراج حدود نیمی از کارکنان خود، باز هم بخش دیگری از نیروهای خود را از دست خواهد داد. بر اساس گزارش خبرگزاری واشنگتن پست، ایلان ماسک امروز در اولتیماتومی به کارکنان توییتر اعلام کرد که یا با سخت‌کوشی بیشتری به کار خود ادامه دهند و یا از این شرکت جدا شوند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که دقیقاً منظور ماسک از سخت‌کوشی بیشتر چیست اما مدیر اجرایی توییتر اعلام کرده‌ است که ساعت کاری و شدت کار نیروهای این شرکت افزایش پیدا خواهد کرد و تنها کارکنانی نمره‌ی قبولی را دریافت خواهند کرد که عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به جا بگذارند. توییتر همچنین اعلام کرده است که تمام کارکنانی که تا تاریخ ۱۷ نوامبر فرم پذیرش شرایط یادشده را امضا نکنند، از این شرکت اخراج خواهند شد و تا سه ماه حق غرامت دریافت خواهند کرد.

توییتر

گزارش جدید واشنگتن پست همچنین به تلاش توییتر در چند هفته‌ی آینده برای بررسی دقیق اشتراک ۸ دلاری بلو و دلایل افزایش حساب‌های جعلی در آن اشاره داشته است. توییتر به همین دلیل چند روز پیش مجبور شد تا این سرویس را به حالت تعلیق درآورد. با این وجود، ماسک روز گذشته اعلام کرد که اشتراک بلو در تاریخ ۱۷ نوامبر بار دیگر فعال خواهد شد.

واشنگتن پست همچنین به اطلاعاتی دست پیدا کرد که نشان می‌دهد تعداد کاربران اشتراک توییتر بلو تا پیش از غیر فعال شدن آن برابر با ۱۵۰ هزار نفر بوده که بخش کوچکی از ۲۳۸ میلیون کاربر روزانه‌ی فعال توییتر و ۱۴.۴ میلیون دلار از درآمد این شرکت در سال جاری میلادی را تشکیل می‌دهد.

همچنین گفته می‌شود که اشتراک بلو، درآمد توییتر از بخش تبلیغات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این شرکت ۷۹ درصد از درآمد تبلیغاتی خود در ایالات متحده را تنها از ۱۰ درصد کاربران به دست آورد و ۱ درصد از کاربران نیز ماهانه ۴۰ دلار را به این شرکت پرداخت می‌کنند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید