ایلان ماسک یکی از مهندسان توییتر را به خاطر جر و بحث کردن با او در فضای عمومی اخراج کرد - تکفارس 
ایلان ماسک یکی از مهندسان توییتر را به خاطر جر و بحث کردن با او در فضای عمومی اخراج کرد - تکفارس 
ایلان ماسک یکی از مهندسان توییتر را به خاطر جر و بحث کردن با او در فضای عمومی اخراج کرد - تکفارس 

ایلان ماسک یکی از مهندسان توییتر را به خاطر جر و بحث کردن با او در فضای عمومی اخراج کرد

افشین نوری
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 16:43
ایلان ماسک

ایلان ماسک اخیرا با خرید توییتر سروصدای زیادی به پا کرده است و حالا او یکی از مهندسان این شرکت را به خاطر جر و بحث کردن با او در فضای عمومی اخراج کرده است. 

این اتفاق از آنجا شروع شد که ایلان ماسک با انتشار توییتی از کند بودن تویبتر در برخی کشورها عذرخواهی کرد. او دلیل این مشکل را اجرا شدن اپلیکیشن توییتر روی بیش از ۱۰۰۰ پروسه‌ی کنترل از را دور ضعیف اعلام کرد که باعث کند لود شدن تایملاین کاربران می‌شود. 

در پاسخ به این توییت ماسک، یکی از مهندسان توییتر به نام Eric Frohnhoefer گفت که او شش سال است که روی نسخه اندروید توییتر کار می‌کند و با اطمینان می‌گوید که این حرف ماسک اشتباه است. 

ماسک مجبور شد جواب Frohnhoefer را بدهد و بحث آن‌ها بالا گرفت. بحث آن‌ها چند ساعت به ط.ل کشید در حالیکه آن‌ها در فضای عمومی توییتر باهم بحث می‌کردند و این موضوع برای وجهه ماسک که مدیرعامل توییتر بود چندان خوشایند نبود. 

ماسک درنهایت به Frohnhoefer پاسخ داد که نسخه اندرویدی توییتر بسبار کند است و شما به عنوان مهندس این نسخه چه کاری برای رفع کردن این مشکل کرده‌ای؟ Frohnhoefer هم در جواب ماسک گفت که او این سوال را باید به‌طور خصوصی از او می‌پرسید. 

چند ساعت بعد از این بحث‌ها مشخص شد که ماسک دستور اخراج Frohnhoefer را داده است و او بایستی این شرکت را ترک‌ کند. این مهندس توییتر که هشت در توییتر کار کرده بود گفت که توییتر بعد از سر کار آمدن ماسک همه چیزش را از دست داده است و کارکنان آن به مدیریت جدید این شرکت اعتمادی ندارند.

البته خیلی‌ها معتقدند که رفتار Frohnhoefer برای حمله به ماسک در فضای عمومی توییتر درست نبود و همین موضوع باعث عصبانیت ماسک‌ شد. در هر حال، به نظر می‌رسد که ماسک دنبال بهانه‌ای برای اخراح کارمندان خود می‌گردد و او حتی می‌خواهد نصف کارمندان این شرکت را به‌طور رسمی اخراج کند‌. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم وضعیت توییتر با مدیریت ایلان ماسک چگونه خواهد بود.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید