تهدید ایلان ماسک به قطع درآمد تبلیغاتی کاربران ایکس - تکفارس 
تهدید ایلان ماسک به قطع درآمد تبلیغاتی کاربران ایکس - تکفارس 
تهدید ایلان ماسک به قطع درآمد تبلیغاتی کاربران ایکس - تکفارس 

تهدید ایلان ماسک به قطع درآمد تبلیغاتی کاربران ایکس

فرزاد اسرافیلی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 09:17
قطع درآمد تبلیغاتی کاربران ایکس

ایلان ماسک، مالک شرکت ایکس تهدید کرد درآمد تبلیغاتی کاربرانی که از بات‌ها برای کسب درآمد بیشتر در این پلتفرم استفاده می‌کنند قطع خواهد کرد.

روز شنبه ایلان ماسک در هشداری جدی اعلام کرد که درآمد تبلیغاتی کاربرانی که از بات‌ها برای ارسال هرزنامه‌ها، ریپلای و پیام‌های مستقیم استفاده می‌کنند، متوقف می‌شود.

این اعلامیه در حالی منتشر شده است که نگرانی‌ها در مورد نفوذ بات‌های خودکار در این پلتفرم که یکپارچگی معیارهای تعامل را تضعیف کرده و تجربه کاربری را خدشه‌دار می‌کند، روز به روز در حال افزایش است.

ماسک بر تعهد پلتفرم ایکس به ارائه محتوای باکیفیت تاکید کرده و اظهار داشت که هدف از درآمدزایی در این پلتفرم، ایجاد انگیزه برای ارائه محتوای با کیفیت بالا است. با این حال، وی نسبت به گزارش‌هایی مبنی بر سوء استفاده از ایکس برای کسب درآمد تبلیغاتی از طریق تاکتیک‌های ارسال هرزنامه ابراز نگرانی کرده است.

ماسک اظهار داشت:

در برخی موارد، شاهد هستیم کاربران با استفاده از اسپم، درآمد تبلیغاتی کسب می‌کنند. قطعا این موضوع قابل قبول نیست.

این غول فناوری همچنین فاش کرد که اشتراک درآمد تبلیغاتی کاربرانی که درگیر چنین اقدامات خلافی می‌شوند به حالت تعلیق درخواهد آمد. این حرکت با حمایت برخی از کاربران مواجه شد.

پلتفرم ایکس در تلاش است تا با نفوذ روزافزون بات‌های اسپم و غیراخلاقی مقابله کند و اقدامات فوری را به منظور محدود کردن فعالیت‌های آن‌ها انجام می‌دهد. این شرکت بی‌وقفه برای مقابله با این مشکل و حفظ محیط امن و جذاب برای کاربران خود تلاش کرده است.

به گفته ماسک، گسترش نفوذ بات‌ها به طور قابل توجهی کیفیت محتوا را به خطر انداخته است. سخت‌گیری بر کاربرانی که به استفاده از بات‌ها برای افزایش معیارهای خود متوسل می‌شوند، به منظور مقابله با همین مشکل است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید