پولی شدن شبکه اجتماعی ایکس برای کاربران جدید - تکفارس 
پولی شدن شبکه اجتماعی ایکس برای کاربران جدید - تکفارس 
پولی شدن شبکه اجتماعی ایکس برای کاربران جدید - تکفارس 

پولی شدن شبکه اجتماعی ایکس برای کاربران جدید

فرزاد اسرافیلی
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 14:48
پولی شدن شبکه اجتماعی ایکس

ایلان ماسک در پستی از پولی شدن شبکه اجتماعی ایکس جهت دسترسی کامل به پست کردن، لایک کردن، پاسخ دادن و نشانک‌گذاری محتوا در پلتفرم و مبارزه با بات‌ها خبر داد.

ایلان ماسک از زمانی که این شرکت را خریداری کرده است مدام با بات‌ها درگیر بوده است و در جدیدترین استراتژی خود کاربران را مجاب به پرداخت هزینه جهت دسترسی به پست کردن و جلوگیری از گسترش بات‌ها می‌کند.

ایکس در ماه اکتبر سال گذشته به صورت آزمایشی برنامه “Not-A-Bot” خود را در کشورهای نیوزلند و فیلیپین آغاز کرد. در این آزمایش کاربران این دو کشور با پرداخت ۱ دلار دسترسی کاملی به این پلتفرم داشتند. کاربرانی که مبلغ ۱ دلار را پرداخت می‌کردند، قابلیت‌های مانند پست کردن، پاسخ دادن، پسندیدن و نشانک گذاری پست‌های ایکس برایشان فعال می‌شد.

هنوز میزان موفقیت این برنامه آزمایشی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد تا حدودی موفقیت آمیز بوده است، زیرا ماسک قصد دارد این برنامه برای بقیه کاربران جدید در سراسر جهان گسترش دهد. ایلان ماسک در ایکس نوشت که سیستم‌های هوش مصنوعی فعلی و ترول‌ها می‌توانند به راحتی از فیلتر «آیا شما یک ربات هستید؟» عبور کنند.

لازم به ذکر است کاربرانی که مایل نباشند هزینه ۱ دلاری را برای دسترسی به پست بپردازند، باید سه ماه صبر کنند تا دسترسی کامل به پست داده شود. در حال حاضر زمان اجرایی شدن این استراتژی در ایکس و هزینه دقیقی که کاربر باید بپردازد مشخص نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید