ایلان ماسک برای رقابت با یوتیوب ۱۰ درصد پول بیشتری به خالقان محتواهای ویدیویی می دهد - تکفارس 
ایلان ماسک برای رقابت با یوتیوب ۱۰ درصد پول بیشتری به خالقان محتواهای ویدیویی می دهد - تکفارس 

ایلان ماسک برای رقابت با یوتیوب ۱۰ درصد پول بیشتری به خالقان محتواهای ویدیویی می دهد

افشین نوری
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 10:00
ایلان ماسک

ایلان ماسک و کارمندان توییتر اولین جلسه خود را بعد از تصاحب این شرکت توسط ماسک برگزار کرد ند. ماسک، کارمندان توییتر را تشویق کرد تا خالقان محتوا در یوتیوب را با پرداخت حقوق بیشتر جذب کنند‌. به نظر ماسک پخش محتواهای ویدیویی در توییتر به افزایش درآمد این شرکت کمک خواهد کرد. 

در حالیکه که تیک تاک و یوتیوب جزو محبوب‌ترین پلتفرم‌های دنیا هستند، ظاهرا ماسک نیز می‌خواهد که پلتفرم توییتر را شلبه به آن‌ها کند. به نظر ماسک، خالقان محتوا باید مطمئن شوند که در صورت پخش ویدیوهای خود در توییتر خواهند توانست درآمد بیشتری نسبت به یوتیوب کسب کنند‌. 

در حال حاضر، امکان انتشار ویدیوهای طولانی در توییتر وحود ندارد و‌ حداکثر می‌توان ویدیوهای ۱۴۰ ثانبه‌ای آپلود کرد. بنابراین توییتر برای رقابت با یوتیوب باید مدت زمان ویدیوها را افزایش دهد. 

درآمد یوتیوب در ره تبلیغات در سه ماهه اخیر حدود ۷ میلیارد دلار بود درحالیکه کل درآمد توییتر ۱.۱۸ میلیارد دلار بوده است. حالا ماسک به دنبال افزایش درآمدهای توییتر است و امیدوار است که با اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر به این پلتفرم به اهداف خود برسد. 

به نظر ماسک، یکی از راه‌های جذب خالقان محتوا این است که پول بیشتری به آن‌ها پرداخت شود و به آن‌ها گفته شود که اگر محتواهای خود را به حای یوتیوب در توییتر منتشر کنید ۱۰ درصد پول بیشتری به شما پرداخت می‌شود. ماسک از کارکنان تویبتر خواست که این کار را انجام دهند و پیگیر آن باشند. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ایده‌های ماسک چقدر عملیاتی خواهند شد. نظر شما درباره این موضوع چیست.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.