مایکروسافت اولین آپدیت Moment ویندوز ۱۱ را مهرماه عرضه می کند - تکفارس 
مایکروسافت اولین آپدیت Moment ویندوز ۱۱ را مهرماه عرضه می کند - تکفارس 
مایکروسافت اولین آپدیت Moment ویندوز ۱۱ را مهرماه عرضه می کند - تکفارس 

مایکروسافت اولین آپدیت Moment ویندوز ۱۱ را مهرماه عرضه می کند

افشین نوری
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - 11:11
ویندوز ۱۱

مایکروسافت ظاهرا قصد دارد از روش جدیدی به نام Moment برای عرضه آپدیت‌های ویندوز استفاده کند. در این روش، مایکروسافت خواهد توانست قابلیت‌های جدیدی را به طور دوره‌ای ارایه کند. 

همانطور که می‌دانید مایکروسافت در طول ۲۵ سال گذشته از یک روش ساده برای عرضه آپدیت‌های ویندوز استفاده کرده است که همان روش Service Packs می‌باشد. این روش حاوی همه به‌روزرسانی‌های ریز و درشتی است که همگی به‌طور یکجا عرضه می‌شدند. با این حال، این روش در مورد ویندوز ۱۱ به‌صورت ماهانه اجرا می‌شد که البته این روش ماهانه نیز مشکلات خاص خودش را دارد. به همین خاطر، مایکروسافت قصد دارد هر شش ماه یکبار آپدیت‌های ویندوز را عرضه کند که نام این روش Year-half خواهد بود. 

در همین راستا، مایکروسافت قصد دارد آپدیتی به نام ۲۲H2 برای ویندوز ۱۱ عرضه کند که شامل قابلیت‌های زیادی خواهد بود. مایکروسافت در کنار این روش، از یک روش دیگر به نام Moments نیز استفاده خواهد کرد که‌ نظم خاصی نخواهد داشت و برخی قابلیت‌های خاض را به‌صورت گاه و بیگاه و برای اهداف مشخصی عرضه خواهد کرد. اولین آپدیت Moments ویندوز ۱۱ ظاهرا قرار است بعد از عرضه آپدیت ۲۲H2 و در مهرماه عرضه شود. البته این آپدیت نیز مثل بقیه آپدیت‌‌ها ابتدا به صورت بتا عرضه خواهد شد. 

این اطلاعات را یک افشاگر مطرح فاش کرده و مایکروسافت هنوز صحبتی در این زمینه نکرده است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که روش جدید مایکروسافت چقدر کارایی خواهد داشت. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید