تصویر آیفون ۱۳ پرو را در داخل کیس آیفون ۱۴ پرو ببینید - تکفارس 
تصویر آیفون ۱۳ پرو را در داخل کیس آیفون ۱۴ پرو ببینید - تکفارس 
تصویر آیفون ۱۳ پرو را در داخل کیس آیفون ۱۴ پرو ببینید - تکفارس 

تصویر آیفون ۱۳ پرو را در داخل کیس آیفون ۱۴ پرو ببینید

افشین نوری
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - 11:19
آیفون ۱۴

در حالیکه اپل قرار است فردا از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند امروز تصویری از کیس آیفون ۱۴ پرو منتشر شده است که آیفون ۱۳ پرو را در داخل آن نشان می‌دهد. 

همانطور که در توصیر می‌توان مشاهده کرد، ماژول دوربین آیفون ۱۴ پرو بسیار بزرگتر از سیستم دوربین آیفون ۱۳ پرو خواهد بود و این موضوع احتمالا به خاطر استفاده از سنسورها و لنزهای بزرگ برای دوربین‌های پشت آیفون ۱۴ پرو خواهد بود. 

آیفون ۱۴

طبق شایعات، اپل قصد دارد امسال در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ به جای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کند. سنسور این دوربین مطمئنا ابعاد بزرگتری خواهد داشت و بنابراین نیاز به فضای بیشتری برای جاگذاری آن خواهد بود. ضمن اینکه این سنسور نیاز به لنز بزرگتری هم خواهد داشت و از آنجاییکه اپل دوست دارد هر سه دوربین پشت آیفون ۱۴ پرو از نظر ظاهری قطر یکسانی داشته باشند بنابراین طبیعی است که ابعاد ماژول دوربین این گوشی افزایش قابل‌توجهی پیدا کند. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ماژول بزرگ دوربین روی آیفون ۱۴ پرو چه ظاهری پیدا خواهد کرد و آیا مشکلی برای زیبایی گوشی ایجاد نخواهد کرد. جواب این سوال را فردا در رویداد اپل خواهیم گرفت.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید