منتظر آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس تا پایان کریسمس نباشید - تکفارس 
منتظر آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس تا پایان کریسمس نباشید - تکفارس 

منتظر آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس تا پایان کریسمس نباشید

افشین نوری
۷ آذر ۱۴۰۱ - 16:44
آیفون 14 پرو مکس

به نظر می رسد مشتریان گوشی های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس به این‌زودی‌ها  قادر به خرید این گوشی‌ها نخواهند بود و احتمالا این وضعیت تا پایان ماه کریسمس ادامه خواهد داشت. 

به تازگی محدودیت‌های جدید کرونایی در چین به خاطر شیوع مجدد کرونا گباعث شده تا کارخانه های مونتاژ آیفون در این‌کشور با کاهش  تولید مواجه شوند و از طرفی نیز کارگران شرکت فاکسکان از مونتاژ کنندگان اصلی گوشی‌های آیفون ۱۴ دست به اعتراض زده‌اند و همین موضوع مشکلاتی را در زمینه تولید  آن‌ها ایجاد کرده است.

این وضعیت باعث شده است تا امکان خرید مدل‌های آیفون ۱۴ پرو تا پایان تعطیلات کریسمس برای مشتریان وجود داشته باشد. بنابراین تنها کسانی قادر به خرید آنها خواهند بود که از قبل سفارش این مدل‌ها را داده بودند و امیدوارند که ظرف روزها و هفته آینده آن‌ها را دریافت کنند‌. 

  وب سایت رسمی اپل گفته است که گوشی های آیفون ۱۴ تا قبل از تاریخ ۲۸ دسامبر که در واقع بعد از تعطیلات کریسمس می‌شود قابل دسترس نخواهد بود. خبر بدتر اینکه، مدل‌های یفون ۱۴ پرو تا اوایل ژانویه ۲۰۲۳ در بازار موجود نخواهد بود. برخلاف مدل‌های  استاندارد و پلاس آیفون ۱۴ که مورد اقبال مشتریان قرار نگرفته‌اند، مدل‌های یفون ۱۴ پرو  طرفداران زیادی در بین مشتریان پیدا کرده‌اند  تقاضا برای آنها بسیار زیاد است. 

انتظار می‌رود که فاصله زمانی بین سفارش تا دریافت مدل‌های آیفون ۱۴ پرو روز‌به‌روز افزایش یابد و مشتریان به این‌زودی‌ها نتوانند به آنها دسترسی پیدا نکند. این اتفاق مطمئنا به ضرر اپل خواهد بود و باید ببینیم که این شرکت برای رفع این مشکل چه تدبیری می‌اندیشد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید