HMD: نوکیا دیگر هیچ گوشی پرچمداری معرفی نخواهد کرد - تکفارس 
HMD: نوکیا دیگر هیچ گوشی پرچمداری معرفی نخواهد کرد - تکفارس 
HMD: نوکیا دیگر هیچ گوشی پرچمداری معرفی نخواهد کرد - تکفارس 

HMD: نوکیا دیگر هیچ گوشی پرچمداری معرفی نخواهد کرد

افشین نوری
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - 11:15
نوکیا

شرکت HMD گلوبال مالک برند نوکیا اعلام کرده است که دیگر هیچ گوشی پرچمداری معرفی نخواهد کرد. آدام فرگوسن، مدیر محصولات این شرکت گفته است که «ساختن یک گوشی ۸۰۰ دلاری برای ما نمی‌صرفد و به همین‌خاطر ما قصد داریم تمرکز خود را روی گوشی اقتصادی بگذاریم.»

شرکت HMD در سال ۲۰۱۹ تلاش کرد با معرفی گوشی نوکیا ۹ PureView به بازار گوشی‌های پرچمدار برگردد اما این گوشی چندان موردتوجه مشتریان قرار نگرفت و بعد از آن هیچ گوشی رده‌بالایی توسط این شرکت معرفی نشد.

نوکیا

همه ما گوشی‌های نوکیا را به دوام بیشتر و باتری قدرتمند می‌شناسیم و حالا شرکت HMD قصد دارد این ویژگی‌های خوب را در گوشی‌های میان‌رده‌ی خود ارایه بکند. در ضمن، این شرکت همچنان به معرفی گوشی ساده ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط:

شرکت HMD مدتی است که استراتژی جدید خود را شروع کرده و توانسته است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ بیشترین سودآوری را در تاریخ خود کسب کرده است.

همانطور که می‌دانید بازار گوشی‌های هوشمند یک بازار بسیار رقابتی است و شرکت‌هایی که نتوانند خود را با این بازار وفق بدهند به‌تدریج حذف می‌شوند. برای مثال، شرکت‌هایی مانند ال جی و HTC که زمانی پیشتاز این بازار بودند سرانجام از این بازار ناپیدید شدند. بنابراین به نظرمی‌رسد که HDM تصمیم درستی برای خارج شدن از بازار گوشی‌های پرچمدار گرفته است و شاید بتواند در آینده نزدیک گوشی‌های میان‌رده بسیار پرفروشی معرفی کند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید