ارزش نتفلیکس با کاهشی ۲۵ درصدی رو به رو بوده است - تکفارس
ارزش نتفلیکس با کاهشی ۲۵ درصدی رو به رو بوده است - تکفارس
ارزش نتفلیکس با کاهشی ۲۵ درصدی رو به رو بوده است - تکفارس

ارزش نتفلیکس با کاهشی ۲۵ درصدی رو به رو بوده است

مهدی حلوائی
۱ بهمن ۱۴۰۰ - 21:20
نتفلیکس

نتفلیکس روز پنجشنبه‌ گزارش درآمد خود در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که بر اساس آن، ارزش این شرکت افتی ۲۴.۸۷ درصدی داشته است. تعداد مشترکین این شرکت در سال ۲۰۲۱ برابر با ۲۲۲ میلیون نفر بوده که نسبت به سه‌ماهه‌ی سوم سال گذشته ۸.۳ میلیون نفر بیشتر است. همچنین درآمد این شرکت در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۱ با افزایشی ۱۶ درصدی نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ برابر با ۷.۷ میلیارد دلار بوده است.

تعداد مشترکین جدید نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۸ میلیون نفر بوده و این شرکت انتظار دارد تا تعداد ۲.۵ میلیون نفر دیگر را نیز در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ به جمع مشترکین خود اضافه کند. این در حالی است که تعداد مشترکین این شرکت در سال ۲۰۲۰ حدود ۳۷ میلیون نفر بود و تعداد مشترکین جدید آن در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ نیز حدود ۴ میلیون نفر بوده است.

نتفلیکس

به‌ادعای نتفلیکس، رقابت شدید در بازار و عرضه‌ی سرویس‌های مشابه توسط شرکت‌های دیگر باعث شده تا تعداد کاربران این شرکت در سال گذشته کمتر از حد انتظار باشد. با این وجود، قرار است که محتوای سرویس نتفلیکس در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ قدرتمندتر از قبل باشد. هفته‌ی گذشته قیمت اشتراک این سرویس در کشور آمریکا و مناطق دیگر از ۱۴.۹۹ دلار به ۱۵.۴۹ دلار افزایش داشت اما نتفلیکس ادعا کرده است که این هزینه‌ی اضافی صرف تولید محتوای باکیفیت‌تر خواهد شد.

نظر شما در مورد نتفلیکس چیست؟ به‌نظر شما کدام سرویس استریم نسبت به این شرکت برتری دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید