ایلان ماسک: به جای پارچه اپل، سوت ۵۰ دلاری تسلا را بخرید - تکفارس 
ایلان ماسک: به جای پارچه اپل، سوت ۵۰ دلاری تسلا را بخرید - تکفارس 
ایلان ماسک: به جای پارچه اپل، سوت ۵۰ دلاری تسلا را بخرید - تکفارس 

ایلان ماسک: به جای پارچه اپل، سوت ۵۰ دلاری تسلا را بخرید

مهدی ملکی
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - 12:46
سایبرویسل تسلا

تسلا تاکنون خودروی تمام برقی سایبرتراک (Cybertruck) معرفی کرده است ولی طرفداران سرسخت این شرکت می‌توانند پیش از عرضه این خودروی نامتعارف، به خرید سوت سایبرویسل (Cyberwhistle) ۵۰ دلاری این شرکت بپردازند.

مدیر عامل اجرایی تسلا، ایلان ماسک اخیراً با انتشار یک توییت جدید، لینک خرید سایبرویسل ۵۰ دلاری تسلا را با ۶۵.۱ میلیون دنبال کننده خود به اشتراک گذاشته است.

او با طعنه به اپل از کاربران خواسته است که به جای خرید «دستمال ۲۰ دلاری بی‌فایده اپل» این سوت را خریداری کنند. کاربران با کلیک روی لینکی که ماسک منتشر کرده است، با این پیام مواجه می‌شوند:

سایبرویسل با الهام از سایبرتراک مدلی محدود و کلکسیونی ساخته شده از فولاد ضد زنگ (در سطح محصولات پزشکی) با روکشی صیقل خورده است. این سوت همچنین به یک وسیله جانبی یکپارچه مجهز است تا کاربرد آن افزایش یابد.

سایبرویسل تسلا

در حال حاضر مشخص نیست که منظور از وسیله جانبی یکپارچه چیست ولی احتمالاً شاهد یک گردن بند خواهیم بود که اجازه می‌دهد کاربران سایبرویسل را به گردنشان بیاویزند.

همان‌طور که از ظاهر این سوت و گفته‌های ماسک و صفحه فروش محصول مشخص است، در طراحی سایبرویسل از سایبرتراک الهام گرفته شده است. ایلان ماسک پیش‌تر در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی اقدام به معرفی سایبرتراک کرد.

مطالب مرتبط:

طبق گفته‌های تسلا، سایبرتراک باید تاکنون به تولید انبوه و عرضه می‌رسید اما به دلیل مشکلاتی که در زنجیره تامین کالاهای الکترونیک از جمله نیمه‌هادی‌ها رخ داده است، کاربران باید تا تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ منتظر بمانند.

سایبرویسل تسلا

تسلا قبل از این هم چنین محصولاتی را معرفی کرده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به بطری ۱۵۰ دلاری، شارژر دسکتاپ ۴۵ دلاری و ماگ S3XY این شرکت اشاره کرد که با قیمت ۳۵ دلار برای خرید در دسترس است.

به نظر شما این سوت می‌تواند طعنه‌ای آشکار به سوت‌زن‌های این شرکت یا اپل باشد؟ یا این که تسلا قصد دارد با عبور از سد فروش پارچه تمیز کننده اپل، به رقابت مستقیم با این شرکت وارد شود؟

منبع: Tech Crunch

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید