برند Caviar نسخه تسلا آیفون ۱۳ پرو و مجسمه نیم‌تنه ایلان ماسک را معرفی کرد - تکفارس 
برند Caviar نسخه تسلا آیفون ۱۳ پرو و مجسمه نیم‌تنه ایلان ماسک را معرفی کرد - تکفارس 

برند Caviar نسخه تسلا آیفون ۱۳ پرو و مجسمه نیم‌تنه ایلان ماسک را معرفی کرد

افشین نوری
۵ آذر ۱۴۰۰ - 11:41
آیفون ۱۳ پرو تسلا مدل ۳

این‌روزها اکثر گوشی‌های هوشمند شبیه به هم هستند و به‌ندرت می‌توان نقطه تمایزی در آن‌ها پیدا کرد. در بهترین حالت شما می‌توانید یک رنگ خاص از یک گوشی را بخرید که این هم چندان راضی‌کننده نیست.

اما برند Caviar همیشه نسخه‌های جالبی از گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر هستند. این برند حالا در جدیدترین محصول خود یک گوشی آیفون ۱۳ پرو از جنس خودرو تسلا مدل ۳ و یک مجسمه نیم‌تنه ایلان ماسک را معرفی کرده است.

مطالب مرتبط:

این برند روسی، برای ساخت این گوشی بخش‌هایی از خودروی تسلا مدل ۳ را ذوب کرده و از آن در بدنه گوشی استفاده کرده است. بر روی این گوشی لوگوی تسلا و همچنین تصویر ایلان ماسک هم حک شده است.

ایلان ماسک

البته در بدنه این گوشی از مواد دیگری مانند تیتانیوم و همچنین یک صفحه مسی نیز استفاده شده است. محصول بعدی، مجسمه نیم‌تنه ایلان ماسک است که از بخش‌های مذاب‌شده خودروی تسلا مدل ۳ ساخته شده و عمدتا از جنس قلع است. برند Caviar معتقد است که داشتن این نیم‌تنه خوش‌شانسی می‌آورد و باعث موفقیت دارنده‌ی آن می‌شود. قیمت این نیم‌تنه ۳۲۲۰ دلار تعیین شده است. قیمت نسخه‌های تسلا مدل ۳ آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس هم به‌ترتیب ۶۷۶۰ و ۷۳۰۹ دلار خواهد بود.

نظر شما درباره مدل‌های تسلا آیفون ۱۳ پرو چیست؟

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید