اپل آپدیت واچ او اس ۸ را با قابلیت‌های خوب عرضه کرد - تکفارس 
اپل آپدیت واچ او اس ۸ را با قابلیت‌های خوب عرضه کرد - تکفارس 

اپل آپدیت واچ او اس ۸ را با قابلیت‌های خوب عرضه کرد

افشین نوری
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - 11:41
اپل واچ ۷

اپل امروز آپدیت آی او اس ۱۵ را عرضه کرد و واچ او اس ۸ هم برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۳ و مدل‌های بعدتر از آن قابل‌دسترس است. نکته جالب‌توجه در واچ او اس ۸ این است که اپل یکی از قابلیت‌های خوب آی او اس ۱۵ را برای این سیستم عامل نیز ارائه کرده است و کاربران با استفاده از این قابلیت که حالت فوکوس (Focus mode) نام دارد می‌توانند نوتیفیکیشن‌های غیرضروری را حین انجام کارهای خاص روی ساعت خود غیرفعال کند.

ارائه یکی از قابلیت خوب آی او اس ۱۵ برای اپل واچ

با این قابلیت جدید، شما می‌توانید براساس تنظیماتی که انجام می‌دهید نوتیفیکیشن‌های خود را مدیریت کنید. واچ او اس ۸ همچنین دارای قابلیت‌های جدیدی است که از آن جمله می‌توان به تایمر چندگانه اشاره کرد. این تایکر به شما اجازه می‌دهد تا برچسب‌های متنوعی با استفاده از برنامه سیری برای تایمر خود ایجاد کنید. همچنین اپلیکیشن باز‌طراحی‌شده اپل موزیک در واچ او اس ۸، به شما کمک خواهد کرد تا موزیک‌های خود را جستجو کرده و در همان‌جا به آن‌ها گوش کنید. کاربران همچنین خواهند توانست موزیک‌ها، آلبوم‌ها و پلی‌لیست‌های خود را با استفاده از ایمیل یا پیام به‌اشتراک بگذارند.

واچ او اس ۸

در آپدیت واچ او اس ۸ کلیدهای دیجیتالی به اپلیکیشن Wallet اضافه شده‌ که کار قفل کردن درب منزل، اداره یا اتاق هتل را برای کاربران راحت‌تر خواهد کرد و آن‌ها دیگر نیازی به استفاده از کلید فیزیکی نخواهند داشت. شما همچنین قادر خواهید بود تا درایور لایسنس خود را به‌طور دیجیتالی در اپلیکیشن کیف‌پول (Wallet) اپل واچ ذخیره کنید. واچ او اس ۸ همچنین دو اپلیکشین جدید Find My و Contacts را اضافه کرده و شما همچنین می‌توانید گیف‌های خود را از طریق پیامک ارسال کنید. اپلیکیشن Find My نیز به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از گجت ایرتگز اپل وسایل گمشده را پیدا کنید.

مطالب مرتبط:

واچ او اس ۸ از فونت‌های بزرگتر پشتیبانی می‌کند و همچنین امکان استفاده از هشتگ images# را در پیام‌ها فراهم آورده است. این هشتگ به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی یک تصویر یا یک گیف را جستجو و به دوستان خود ارسال کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید واچ او اس ۸ امکان اندازه‌گیری سرعت تنفس کاربر در هنگام خواب است که بعد از اندازه‌گیری، به وسیله اپلیکیشن Health آنالیز شده و به صورت نوتیفیکیشن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. با آپدیت واچ او اس ۸ شما همچنین خواهد توانست میزان کالری مصرفی خود در حین انجام ورزش را اندازه‌گیری کنید.

واچ او اس ۸

از طرف دیگر، ما شاهد بهبودهایی در اپلیکیشن آب‌وهوا (Weather) نیز هستیم. این اپلیکیشن در هنگام شروع یا پایان بارندگی و برف به شما نوتیفیکیشن خواهد داد. همچنین نوتیفیکیشن‌های در شرایط آب‌هوای سخت مانند طوفان و سیل به شما ارسال خواهد شد تا شما را از خطرات احتمالی آن مطلع کند. شما همچنین می‌توانید شدت بارندگی را در یک چارت مشاهده کنید.

واچ او اس ۸ دارای واچ فیس‌های جدیدی است

اپل در واچ او اس ۸ ، واچ فیس‌های جدیدی از جمله یک واچ فیس زمان جهانی (World Time) ارائه کرده است که این واچ فیس می‌تواند ساعت‌های ۲۴ منطقه زمانی مختلف را به‌طور همزمان نشان دهد. این واچ فیس برای اپل واچ سری ۴ و بالاتر قابل‌دسترس خواهد بود. یک واچ فیس جدید پرتره (Portraits) نیز ارائه شده است که از عکس‌های مجزا برای ایجاد یک واچ فیس چندلایه استفاده می‌کند.

بد نیست بدانید که اپل در ساعت‌های اپل واچ سری ۶ و سری ۷ از تراشه اولترا پهن‌باند (UWB) استفاده کرده که این تراشه می‌تواند به شما کمک کند تا با نزدیک شدن به وسایل نقلیه خود، قفل آن‌ها را ببندید یا باز کنید.

برای نصب اپلیکیشن اپل واچ روی گوشی آیفون خود می‌توانید به مسیر Control > Software Update رفته و واچ او اس ۸ را روی ساعت هوشمندتان دانلود و نصب کنید. برای این کار باید ساعت خود را با استفاده از اتصال وای‌فای به گوشی آیفون‌تان نزدیک کنید و با زدن گوشی به شارژر حتما مطمئن شوید که حداقل ۵۰ درصد شارژ دارید و تا پایان دانلود، آن را از شارژر جدا نکنید.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.