T-Mobile یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای خرید آیفون ۱۲ اعلام کرد - تکفارس 
T-Mobile یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای خرید آیفون ۱۲ اعلام کرد - تکفارس 

T-Mobile یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای خرید آیفون ۱۲ اعلام کرد

افشین نوری
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:12
T-Mobile

شرکت T-Mobile روز جمعه یک پیشنهاد هیجان‌انگیز به مناسبت روز مادر برای مشتریان خود ارایه کرد. طبق این پیشنهاد که فقط به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. مشترکین فعلی و جدید این اپراتور می‌توانند گوشی‌های آیفون ۱۲ را با تخفیفی تا ۸۳۰ دلار از طریق معاوضه آن‌ها با یکی از گوشی‌های واجدشرایط دریافت کنند. بهترین بخش این معامله آنجاست که مشتریان نیازی به اضافه کردن خط دیگری به خط قبلی خود ندارند.

مطالب مرتبط:

شرط لازم برای خرید رایگان یک از هندست‌های آیفون ۱۲ از طریق T-Mobile، داشتن یک خط معتبر T-Mobile در یکی از برنامه‌های قبلی این اپراتور است. بنابراین شما ابتدا باید یکی از گوشی‌های آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، ۱۲ پرو مکس یا ۱۲ مینی را در برنامه ماهانه T-Mobile خریداری کنید و مالیات آن را بپردازید. سپس یکی از دستگاه‌های واجدشرایط زیر را با آن‌ها معاوضه کنید تا بتوانید تخفیف کامل را دریافت کنید.

گوشی‌های واجد شرایط شامل همه مدل‌های آیفون بعد از آیفون ۸، پیکسل ۴، ال جی V50 یا V60، وان پلاس ۷ پرو ۵G ، وان پلاس ۷T، وان پلاس ۷T پرو ۵G مک‌لارن، وان پلاس ۸ ۵G، وان پلاس ۸ پرو، موتو ریزر و ایسوس راگفون ۲ می‌شوند. برای بسیاری از گوشی‌های دیگر هم تخفیف جزئی ارائه خواهد شد که لیست آن‌ها را می‌توانید روی وب‌سایت T-Mobile مشاهده کنید. بخش تخفیف این معامله، در قالب اعتبار ۲۴ ماه خواهد بود و به محض انجام معاوضه، T-Mobile به مدت ۲۴ ماه همه قسط‌های گوشی را پرداخت خواهد کرد.

T-Mobile به‌ندرت چنین پیشنهادهایی را برای گوشی‌های آیفون ارائه می‌کند و این مورد هم فقط به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. لازم به گفتن است که این اپراتور هم‌اکنون چنین پیشنهادی را برای گلکسی اس ۲۱ هم ارائه کرده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.