آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد - تکفارس 
آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد - تکفارس 

آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

افشین نوری
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 16:51
وان پلاس ۹ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس

براساس جدیدترین اظهارات مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر ارشد موسسه TF International، اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو است و این هندست در سال ۲۰۲۳ آماده خواهد شد. این تحلیلگر معروف حتی برخی از مشخصات آیفون تاشو را فاش کرده است.

مطالب مرتبط:

مینگ چی کو توانسته به کمک چندین منبع معتبر، اطلاعاتی درباره تامین‌کنندگان آیفون تاشو به دست بیاورد. برای مثال، نمایشگر آیفون تاشو حدود ۸ اینچ (در حالت کاملاً باز) قطر خواهد داشت و دارای رزولوشن +QHD خواهد بود. تامین‌کننده‌ی این نمایشگر بار دیگر شرکت سامسونگ خواهد بود، اما این شرکت از فناوری لمسی نانوسیم نقره‌ای شرکت TPK برای این منظور استفاده خواهد کرد. این فناوری نسبت به تکنولوژی Y-Octa خود سامسونگ مزیت‌های زیادی دارد. اما هدفی که برای آیفون تاشو تعیین شده، چیزی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دستگاه خواهد بود.

مینگ چی کو در گزارش خود به سایر شرکت های رقیب اپل، مانند اوپو، ویوو، شیائومی و آنر هم اشاره کرده است. او گفته که این شرکت‌ها هم تا اواخر امسال یا آغاز سال بعد، با مجموع ۱۷ میلیون دستگاه، وارد مسابفه گوشی‌های تاشو خواهند شد.

البته کو گفته که همه این اخبار صرفاً در حد حدس و گمان هستند و هنوز هیچ چیز قطعی نیست، اما اگر تا سال ۲۰۲۳ مشتریان علاقه‌ای به این نوع گوشی‌ها و فرم‌فکتور جدید آن‌ها نشان ندهند، اپل به‌راحتی خواهد توانست همه برنامه‌های مرتبط با آیفون تاشوی خود را کنار بگذارد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید