خودرویی اسپورت با همکاری کمپانی لوتوس و رادفورد در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد - تکفارس 
خودرویی اسپورت با همکاری کمپانی لوتوس و رادفورد در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد - تکفارس 

خودرویی اسپورت با همکاری کمپانی لوتوس و رادفورد در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد

علیرضا فاضل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 15:47
خودروی رادفورد و لوتوس

بدون شک با روی آوردن برند بریتانیایی لوتوس (Lotus) به تولید خودروهای برقی، دوره‌ای با شکوه برای برای این کمپانی باسابقه در خصوص تولید خودروهای بنزینی به پایان رسید. این کمپانی که چندی پیش توسط شرکت چینی جیلی (Geely) خریداری شد، اکنون تمام تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید اتوموبیل برقی Evija EV قرار داده است و آخرین خودروی درون‌سوز آنان به نام Emira قرار است در ماه جولای به صورت کامل معرفی گردد.

اما به نظر می‌آید هنوز نور امید کم‌سویی برای تیم مهندسی لوتوس برای تولید خودروهای غیر برقی وجود دارد. کمپانی رادفورد (Radford) که تخصص اصلی آن طراحی شاسی و بدنه برای خودرو است و عمری به اندازه برند لوتوس دارد، به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است اولین اتوموبیل خود را با استفاده از تکنولوژی لوتوس و با همکاری این کمپانی، تولید نماید.

مطالب مرتبط:

در تیزری که برای معرفی این اتوموبیل جدید در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، اشاره‌ای به برقی بودن آن نشده است. این خودرو هم‌اکنون در حال توسعه به سر می‌برد و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به صورت کامل معرفی و جزئیات آن در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. شایعات بسیار قوی وجود دارد که این خودرو از موتوری درون‌سوز استفاده خواهد کرد.

تیم رادفورد بر روی این موضوع تأکید دارد که این خودرو تحت برند رادفورد عرضه خواهد شد، نه لوتوس. مارک استابز (Mark Stubbs)، مالک کمپانی رادفورد در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد:

اولین خودروی ما چیزی کاملاً جدید و ویژه خواهد بود. این محصول به صورت کامل یک رادفورد است و امضای برند ما را در خود دارد. این اتوموبیل از طراحی داخلی و بیرونی جذاب و لوکس برخوردار است و تمام بخش‌ آن با نظارت کامل ما ساخته می‌شود.

با تمام این حرف‌ها، انتظار می‌رود که اولین محصول برند رادفورد بسیار لوکس و کاملاً قابل شخصی‌سازی باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی لوتوس تنها بر روی بخش موتور آن کار خواهد کرد. مارک ویندل (Mark Windle)، مدیر برنامه‌ریزی لوتوس نیز اعلام کرده است که همکاری با رادفورد برای ما لذت‌بخش و تا حدودی رویایی است:

تاریخ برند ما آکنده است از همکاری‌ با کمپانی‌های مختلف برای تولید محصولات جذاب‌ و هیجان‌انگیز. می‌توانم به شما این اطمینان را بدهم که همکاری کنونی ما با رادفورد نیز نتیجه‌‌ای فوق‌العاده به همراه خواهد داشت.

بر اساس تیزر منتشر شده، انتظار داریم که این اتوموبیل جدید تا پایان سال معرفی شود و پیش‌فروش آن نیز کمی بعد ار آن آغاز گردد.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.