تیزر جدیدی از خودروی لوتوس امیرا منتشر شد | تکفارس 
تیزر جدیدی از خودروی لوتوس امیرا منتشر شد | تکفارس 

تیزر جدیدی از خودروی لوتوس امیرا منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - 15:39
لوتوس امیرا

شرکت انگلیسی لوتوس خودروی جدید خود تحت عنوان امیرا (Emira) را در ژانویه‌ی سال جاری میلادی معرفی کرد. قرار است که این خودرو در ماه آینده روانه‌ی بازار شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده اما ویدیوی رسمی جدید شرکت لوتوس در فیسبوک به نمایش جزئی از آن پرداخته است.

مطالب مرتبط:

لوتوس امیرا

این ویدیوی کوتاه، نیمه‌ی جلویی خودرو و طراحی منحنی سپر جلویی آن را به نمایش گذاشته است. به‌نظر می‌رسد که این سپر منحنی، ظاهری خاص را به درهای جلویی خودرو بخشیده است. این ویدیو همچنین به نمایش طراحی چراغ‌های جلویی خودرو، که قبلاً در تیزر دیگری نمایش داده شده بود، پرداخته است.

لوتوس امیرا

امیرا که در ابتدا با نام رمز “Type 131” شناخته می‌شد، آخرین خودروی بنزینی شرکت لوتوس خواهد بود. لوتوس پس از عرضه‌ی این خودرو بر روی بازار خودروهای برقی تمرکز خواهد کرد. هنوز اطلاعات رسمی در مورد پیشرانه‌ی خودروی امیرا منتشر نشده اما گفته می‌شود که لوتوس در این خودرو از موتور ۳٫۵ لیتری V6 تویوتا استفاده خواهد کرد. همچنین برخی از منابع به استفاده‌ی این خودرو از موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری اشاره کرده‌اند.

لوتوس امیرا

قرار است که خودروی لوتوس امیرا در تاریخ ۶ جولای (۱۵ تیر) به‌طور رسمی رونمایی شود. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که عملکرد شرکت محبوب لوتوس در بازار خودروهای برقی چگونه خواهد بود.

نظر شما در مورد خودروی لوتوس امیرا چیست؟ آیا لوتوس می‌تواند در بازار خودروهای برقی نیز موفق عمل کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید