شرکت سیکرت لب از اولین میز کامپیوتر خود رونمایی کرد - تکفارس 
شرکت سیکرت لب از اولین میز کامپیوتر خود رونمایی کرد - تکفارس 
شرکت سیکرت لب از اولین میز کامپیوتر خود رونمایی کرد - تکفارس 

شرکت سیکرت لب از اولین میز کامپیوتر خود رونمایی کرد

خشایار جهانی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 08:01
مگنوس

شرکت سیکرت لب، که معروف به ساخت صندلی‌های گیمینگ است، اولین میز کامپیوتر خود به نام مگنوس (Magnus) را معرفی کرد که با استفاده از آهنربا، کاربران می‌توانند کابل‌های خود را مدیریت کنند. درواقع کاربر می‌تواند لوازم جانبی مغناطیسی مدیریت کابل را روی میز وصل کند.

این شرکت لوازم جانبی اختصاصی مانند نگهدارنده کابل مغناطیسی برای جلوگیری از لیز خوردن کابل شارژ تلفن از روی میز و غلاف کابل مغناطیسی را نیز ارائه می‌کند که به یکی از پایه‌های میز وصل می‌شود. این میز دارای یک سینی کابل در پشت است که می‌توان از آن برای ذخیره کابل‌ها نیز استفاده کرد.

مگنوس

میز مگنوس فقط از آهنربا برای مدیریت کابل استفاده نکرده و شرکت تشکی نیز برای این میز ساخته است تا به‌هنگام بازی در جای خود ثابت بماند و آن را مگاپد دسک مت (Magpad Desk Mat) نامیده است. همچنین اگر می‌خواهید میزتان رنگی شود، سیکرت لب آهنرباهای RGB نیز ساخته که در پشت میز قرار دارند (مانند تصویر زیر.).

مگنوس

مطالب مرتبط:

مگنوس حدود ۷۵ سانتیمتر ارتفاع دارد اما می‌توان آن را تا ۲ سانتی‌متر کمتر و بیشتر تنظیم کرد که زیاد نیست. همچنین این میز در دو نسخه با طول ۱۵۰ سانتیمتری و ۱۲۰ سانتیمتری عرضه می‌شود. قیمت این میز ۴۴۹ دلار خواهد بود.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید