به‌ روزرسانی جدید وان پلاس واچ عرضه شد - تکفارس 
به‌ روزرسانی جدید وان پلاس واچ عرضه شد - تکفارس 

به‌ روزرسانی جدید وان پلاس واچ عرضه شد

مهدی حلوائی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 19:13
وان پلاس واچ

ساعت هوشمند وان پلاس واچ که در ماه گذشته عرضه شد، نتوانست رضایت منتقدین را به‌دست بیاورد. امروز شرکت وان پلاس از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید و رفع مشکلات این ساعت هوشمند خبر داد.

روز گذشته، به‌روزرسانی جدید B.40 برای این ساعت عرضه شد. این به‌روزرسانی، عملکرد جی پی اس و دقت ردیابی پیاده‌روی و دویدن وان‌ پلاس واچ را ارتقا داده است. بررسی و کنترل حسگر ضربان قلب و همچنین الگوریتم‌های هماهنگ‌سازی اعلانات نیز بهبود یافته‌اند. علاوه بر این، آیکون اعلان اپلیکیشن نیز برای اپلیکیشن‌هایی که بیشتر مورد استقاده قرار گرفته‌اند، نمایش داده خواهد شد. به‌طور کلی، بسیاری از باگ‌های این ساعت رفع شده و پایداری سیستم‌عامل افزایش یافته است.

مطالب مرتبط:

وان پلاس واچ
این به‌روزرسانی ابتدا در کشورهای آمریکا و کانادا منتشر شده و تا چند روز دیگر در کشورهای دیگر نیز در دسترس خواهد بود. به‌روزرسانی‌های بعدی شامل ویژگی نمایشگر همیشه روشن، قابلیت کنترل دوربین گوشی‌های اندرویدی، اضافه‌شدن فرمت زمانی ۱۲ ساعت و پشتیبانی از چهار زبان آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و لهستانی می‌شود. وان‌ پلاس همچنین وعده داده است که به زودی، حالت تمرین +۱۱۰ را به ساعت هوشمند خود اضافه کند.

وان‌ پلاس هنوز تاریخ انتشار به‌روزرسانی‌های بعدی ساعت هوشمند خود را اعلام نکرده است. بسیاری از افراد بر این باورند که وان پلاس در اصل نباید این ساعت را بدون چنین ویژگی‌هایی عرضه می‌کرد و این کار، ضربه‌ی بزرگی به فروش این محصول زده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.