وان‌پلاس واچ از سیستم‌عامل Wear OS استفاده نخواهد کرد - تکفارس 
وان‌پلاس واچ از سیستم‌عامل Wear OS استفاده نخواهد کرد - تکفارس 
وان‌پلاس واچ از سیستم‌عامل Wear OS استفاده نخواهد کرد - تکفارس 

وان‌پلاس واچ از سیستم‌عامل Wear OS استفاده نخواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 18:54
وان‌پلاس واچ

شرکت وان‌پلاس پس از رونمایی از اولین گجت پوشیدنی خود با نام وان‌پلاس بند (Band) در ژانویه، در نظر دارد تا در تاریخ ۳ فروردین (۲۳ مارچ) از اولین ساعت هوشمند خود در کنار گوشی‌های سری ۹ رونمایی کند. آقای پیت لاو، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس تایید کرد که این محصول، وان‌پلاس واچ نام خواهد داشت و با دیگر محصولات این شرکت از جمله گوشی‌های هوشمند، وسایل صوتی، گجت‌های پوشیدنی و تلویزیون‌های هوشمند وان‌پلاس، هماهنگ خواهد بود.

به گفته‌ی آقای لاو، این ساعت هوشمند از طراحی چشم‌گیر و سبکی برخوردار خواهد بود. در حالی که هنوز این محصول به‌طور رسمی رونمایی نشده است، حساب رسمی شرکت وان‌پلاس در توییتر تایید کرد که این ساعت هوشمند به یک صفحه‌نمایش گرد مجهز خواهد بود. براساس تصاویر افشاشده، اندازه‌ی این صفحه نمایش ۴۶ میلی‌متر خواهد بود.

مدیرعامل وان‌پلاس در ادامه اعلام کرد که این محصول تجربه‌ی بی‌نظیری را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین ویدیویی در توییتر منتشر شده است که احتمالاً به ضدآب بودن این ساعت اشاره می‌کند. با این وجود، هنوز قیمت این دستگاه اعلام نشده است.

وان‌پلاس واچ

آقای لاو تایید کرد که وان‌پلاس واچ از سیستم‌عامل Wear OS گوگل استفاده نکرده و در عوض به بک سیستم‌عامل متکی به RTOS مجهز خواهد بود.

در طراحی وان‌پلاس سعی شده تا قسمت‌هایی که برای کاربران ناخوشایند است، شناسایی شوند. ما تصمیم گرفتیم تا سیستم عامل این ساعت هوشمند را براساس RTOS طراحی کنیم چرا که این سیستم‌عامل در کنار ارائه‌ی تجربه‌ای قابل اطمینان، باتری کمتری مصرف کرده و بسیاری از نگرانی‌های کاربران را از بین خواهد برد.

شرکت وان‌پلاس هنوز جزییات کامل این ساعت هوشمند را اعلام نکرده است، اما وجود گام‌شمار و حسگر ضربان قلب در این مصحول تایید شده است. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی این ساعت هوشمند در دو رنگ سیاه و نقره‌ای و همچنین پشتیبانی آن از حسگر SpO2، حسگر خواب و همچنین ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی منتشر شده است.

گفته ‌می‌شود که وان‌پلاس واچ در دو مدل استاندارد و LTE عرضه خواهد شد و این دستگاه، قابلیت تبدیل شدن به ریموت کنترل تلویزیون‌های وان‌پلاس را خواهد داشت. همچنین این ساعت از فناوری Warp Charge پشتیبانی خواهد کرد و به لطف آن، شارژ مورد نیاز برای یک هفته تنها در ۲۰ دقیقه فراهم خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید