قیمت گوشی اوپو A54 در کشور هند مشخص شد - تکفارس 
قیمت گوشی اوپو A54 در کشور هند مشخص شد - تکفارس 
قیمت گوشی اوپو A54 در کشور هند مشخص شد - تکفارس 

قیمت گوشی اوپو A54 در کشور هند مشخص شد

مهدی حلوائی
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - 18:02
اوپو A54

شرکت اوپو دو گوشی هوشمند A54 و A74 5G را در هفته‌ی آینده به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت قبلاً تایید کرده بود که A74 5G به قیمت ۲۰ هزار روپیه (۲۷۹ دلار/۲۲۵ یورو) به فروش خواهد رسید اما به قیمت گوشی اوپو A54 اشاره‌ای نکرده بود. اما براساس گزارشی جدید، این گوشی ۱۳،۴۹۰ روپیه (۱۸۰ دلار/۱۵۰ بورو) قیمت‌گذاری شده و در سه نسخه با رم‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده خواهد کرد. نسخه‌ی ۱۲۸/۴ گیگابایتی این گوشی، ۱۰۰۰ روپیه گران‌تر از نسخه‌ی پایه خواهد بود. همچنین نسخه‌ی دیگری از این گوشی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایت نیز به قیمت ۱۵،۹۹۰ روپیه (۲۱۵ دلار/ ۱۸۰ یورو) به فروش خواهد رسید.

مطالب مرتبط:

اوپو A54

گوشی اوپو A54 که در ماه گذشته معرفی شد از پردازنده‌ی هیلیو P35 استفاده کرده و به سیستم‌عامل کالر او اس ۷٫۲ (که براساس اندروید ۱۰ طراحی شده است) مجهز شده است. این گوشی از صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۵۱ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره برده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فست شارژ ۱۸ واتی و درگاه USB-C از دیگر ویژگی‌های آن است.

اوپو A54 همچنین از یک حسگر اثر انگشت در قسمت کناری خود بهره برده و به چهار دوربین مجهز شده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی پانچ هول ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید