پشتیبانی از آی او اس به اوپو واچ و بند استایل اضافه می‌شود - تکفارس 
پشتیبانی از آی او اس به اوپو واچ و بند استایل اضافه می‌شود - تکفارس 

پشتیبانی از آی او اس به اوپو واچ و بند استایل اضافه می‌شود

مهدی حلوائی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - 18:07
پشتیبانی از آی او اس به اوپو واچ و بند استایل اضافه می‌شود - تکفارس 

شرکت اوپو در گذشته نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن سلامتی هی‌تپ (HeyTap) را برای گجت‌های پوشیدنی خود عرضه کرده بود و امروز این شرکت اعلام کرد که نسخه‌ی آی او اس این اپلیکیشن برای ساعت هوشمند اوپو واچ و دستبند هوشمند اوپو بند استایل عرضه خواهد شد.

به لطف اپلیکیشن HeyTap، کاربران ساعت اوپو واچ و دستبند اوپو استایل بند می‌‌توانند گجت‌های پوشیدنی خود را با دستگاه‌های مجهز به آی او اس هماهنگ کنند. این افراد همچنین می‌توانند تا اطلاعات دستگاه‌های خود را با Apple Health هماهنگ کنند.

مطالب مرتبط:

اوپو واچ

با این حال، کاربران ساعت اوپو واچ همین حالا نیز می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ور او اس گوگل (Wear OS)، ساعت هوشمند خود را با دستگاه‌های مجهز به اندروید و آی او اس هماهنگ کنند. نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن هی‌تپ نیز از دستبند هوشمند بند استایل پشتیبانی می‌کند.

در حالی که شرکت اوپو اپلیکیشن هی‌تپ را برای دستگاههای مجهز به آی او اس عرضه کرده اما اپلیکیشن هی‌ملودی (HeyMelody) این شرکت، کماکان در انحصار دستگاه‌های اندوریدی است. از این رو، کاربران دستگاه‌های آی او اس به تنظیمات هدفون‌های خود دسترسی نداشته و تنها می‌توانند از تنظیمات پیش‌فرض استفاده کنند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید