ویدیوهای رسمی وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو منتشر شد - تکفارس 
ویدیوهای رسمی وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو منتشر شد - تکفارس 
ویدیوهای رسمی وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو منتشر شد - تکفارس 

ویدیوهای رسمی وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو منتشر شد

مهدی حلوائی
۵ فروردین ۱۴۰۰ - 15:19
وان‌پلاس 9

شرکت وان‌پلاس در اوایل روز گذشته از جدیدترین و بهترین گوشی‌های خود رونمایی کرد و برای تبلیغ بهتر این مجصولات، چند ویدیو را نیز منتشر کرد. اولین ویدیو، “ملاقات با وان‌پلاس  ۹” نام داشته و این ویدیو به نمایش هر دو گوشی وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو می‌پردازد. این ویدیو، بر روی دوربین‌های هسل‌بلد (Hasselblad) که برای اولین بار در گوشی‌های وان‌پلاس استفاده می‌شود، تمرکز کرده است. قرار است که این شرکت محبوب، کیفیت تصاویر دوربین‌های وان‌پلاس را ارتقا بدهد.

ویدیوی دوم، استفاده‌ی فضانوردان از دوربین‌های هسل‌بلد برای ثبت تصاویر را نشان می‌دهد. شرکت وان‌پلاس اخیراً اعلام کرده بود که اولین اقدام شرکت هسل‌بلد، ایجاد تصاویر پویاتر و زنده‌تر و همچنین ارتقای قابلیت‌های ویرایش آن‌هاست. اولین ویژگی معرفی‌شده در این ویدیو، تنظیم طبیعی رنگ  است. شرکت هسل‌بلد این ویژگی را به‌طور اختصاصی به گوشی‌های وان‌پلاس اضافه خواهد کرد.

این ویدیو، همچنین نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نمایشگر ۶٫۵ اینچی و ۶٫۷ اینچی دو گوشی وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو را نمایش می‌دهد. همچنین ویژگی LTPO وان‌پلاس ۹ پرو، تصاویری که از نرخ‌تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کنند را با سرعت کمتری پخش می‌کند. این کار، باعث افزایش عمر باتری می‌شود چرا که تصاویر با نرخ تازه‌سازی بالا، باتری بیشتری مصرف می‌کنند.

وان‌پلاس 9

از عرضه‌ی اولین گوشی وان‌پلاس با نام وان‌پلاس وان در سال ۲۰۱۴ زمان زیادی گذشته است و در این مدت، وان‌پلاس در بین طرفداران به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. این شرکت، ویدیوی دیگری را نیز منتشر کرده است که در آن، کاربران درباره‌ی تجربه‌ی خود از گوشی‌های وان‌پلاس، کیفیت ساخت، پشتیبانی وان‌پلاس، توجه به مشتریان و ارزش بالای این محصولات صحبت کرده‌اند.

شرکت وان‌پلاس همچنین امروز از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت به حسگر اکسیژن خون مجهز شده است و با یک‌بار شارژ (۲۰ دقیقه) تا یک هفته قابل استفاده خواهد بود. کاربران می‌توانند با استفاده از این ساعت، به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش داده و یا با آن، تماس صوتی برقرار کنند.

گوشی وان‌پلاس ۹ پرو از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده و قیمت آن، ۱٫۰۶۹ دلار اعلام شده است. گوشی وان‌پلاس ۹ نیز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده و ۷۲۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. هر دو گوشی از فناوری ۴G LTE 48 CBRS با سرعت ۶۰۰ مگابایت در ثانیه بهره خواهند برد. همچنین این گوشی‌ها از فناوری n48 5G ورایزن نیز پشتیبانی خواهند کرد.

پیش‌فروش گوشی‌های سری وان‌پلاس از تاریخ ۶ فروردین ((۲۶ مارچ) از طریق وبسایت T-Mobile آغاز خواهد شد و این محصولات از تاریخ ۱۵ فروردین (۴ آپریل) در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید