آی کلود اپل حساب شخصی را به خاطر نام خانوادگی اش مسدود کرد - تکفارس 
آی کلود اپل حساب شخصی را به خاطر نام خانوادگی اش مسدود کرد - تکفارس 

آی کلود اپل حساب شخصی را به خاطر نام خانوادگی اش مسدود کرد

حامد شهرزاد
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 15:48
آی کلود اپل حساب شخصی را به خاطر نام خانوادگی اش مسدود کرد - تکفارس 

آی کلود اپل به اشتباه نام خانوادگی یک کاربر را به عنوان یک کد رایانه ای تشخیص داده است و دسترسی وی به سرویس را محروم کرد. بازیگری با نام ریچل ترو این خطا را عنوان کرد. ریچل ترو بیش از ۶ ماه است که قادر به دسترسی به آی کلود خود نبوده است زیرا نام خانوادگی وی که در انگلیسی «True» نوشته می شود را با حرف کوچک «t» وارد کرده است.

در سیستم های رایانه ای، از ترو به معنای درست و فالس به معنای غلط برای نشان دادن وجود شرایط استفاده می شود. از نظر تئوری، با استفاده از تایپ کردن سایر مقادیر منطقی برنامه نویسی (به عنوان مثال، فالس یا نول) در قسمت نام، می توان همین اشکال را در آی کلود اپل ایجاد کرد.

تمام کاربرانی که نام آن‌ها ترو، فالس یا نول باشد، ممکن است با این مشکل در آی کلود اپل روبه‌رو شوند

آی کلود اپل

تصویری که ریچل ترو منتشر کرده است، نشان می‌دهد که سیستم آی کلود اپل نام خانوادگی این بازیگر را به عنوان یک کد نرم‌افزاری تشخیص داده است.

راشل ترو در توییتر خود در مورد این اشکال نرم افزاری موجود در آی کلود اپل ابراز ناامیدی کرد. این بازیگر همچنین اشاره کرد که پس از چند ساعت مکالمه با تیم پشتیبانی اپل، آنها هنوز هم نمی توانند مشکل او را حل کنند. در واقع، مشکلی که در سیستم آی کلود اپل وجود دارد، عمیق تر از آن چیزی است که مسئولان رده پایین تیم پشتیبانی اپل بتوانند به کدهای مربوطه دست پیدا کنند و آن ها را تصحیح و مشکل را رفع کنند.

راشل ترو در ادامه افزود که او معتقد است مشکل در کدگذاری برنامه آی کلود اپل است و مربوط به قسمت نرم افزاری این شرکت است و نه قسمت سخت افزاری آن. احتمالاً عقیده وی صحیح است. به گفته این بازیگر، حتی پس از چند ساعت مکالمه با تیم پشتیبانی اپل، اپل در ۶ ماه گذشته هزینه دریافت این سرویس را متوقف نکرده است. درست است که می توانید از طرح رایگان آی کلود استفاده کنید، اما انجام این کار باعث از دست رفتن بسیاری از داده های ذخیره شده می شود.

اپل هنوز بیانیه رسمی در مورد این موضوع صادر نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.