نام گوشی های نوکیا در آینده تغییر می کند - تکفارس 
نام گوشی های نوکیا در آینده تغییر می کند - تکفارس 
نام گوشی های نوکیا در آینده تغییر می کند - تکفارس 

نام گوشی های نوکیا در آینده تغییر می کند

خشایار جهانی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 09:55
نوکیا

نام‌گذاری جدید برای گوشی‌های نوکیا از سال ۲۰۱۷، که این برند دوباره وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد، عوض شد. اوایل این نام‌گذاری مناسب بود، اما بعد از گذشت زمان کمی گیج‌کننده شد.

طبق گزارش وبسایت NokiaPowerUser، شرکت اچ ام دی گلوبال می‌خواهد نحوه نام‌گذاری گوشی‌های نوکیا را تغییر دهد. نتیجه احتمالاً مانند برندهای دیگری مثل سامسونگ و موتورولا خواهد شد و به‌نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند جدید این شرکت با نام نوکیا G10 عرضه می‌شود.

برای نحوه نام‌گذاری جدید، نوکیا دو گزینه در پیش دارد. اول این‌‌که شماره‌ها را به‌ترتیب افزایش دهد. یعنی G10 را به G11 در سال آینده، G12 در سال بعد و … تغییر دهد. گزینه دوم مدلی است که این شرکت از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ برای نام‌گذاری گوشی‌های خود انجام داده بود و آن اضافه کردن پسوند به شماره گوشی است. برای مثال امسال گوشی با نام G10-01 معرفی شده و مدل جدیدتر در سال آینده با G10-02 معرفی شود و این نام‌گذاری همین‌طور ادامه خواهد داشت.

با تغییر نام گوشی‌های نوکیا ممکن است در آینده‌ای نزدیک از اسم‌های گیج‌کننده گوشی‌های هوشمند این شرکت خلاص شویم. در حال حاضر آخرین مدل تلفن هوشمند این شرکت نوکیا ۵٫۳ است، ولی در کنار آن نوکیا ۸٫۳ ۵G و نوکیا ۷٫۲ نیز عرضه می‌شود و گوشی‌هایی مثل نوکیا C2 تاوا و نوکیا ۲V تاوا نیز حضور دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید