تصاویر و مشخصات اصلی فیت بیت ایس ۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات اصلی فیت بیت ایس ۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات اصلی فیت بیت ایس ۳ فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات اصلی فیت بیت ایس ۳ فاش شد

مهدی ملکی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - 19:33
فیت بیت ایس ۳

فیت بیت، دست‌بند تناسب اندام ایس ۲ (Ace 2) را در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی برای کودکان معرفی کرد و طبق ادعای وب‌سایت Win Future مدتی بعد در تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری (۱۵ مارس ۲۰۲۱ میلادی) از مدل بعدی این سری با نام ایس ۳ نیز رونمایی خواهد کرد.

مشخصات اصلی فیت بیت ایس ۳

این نشریه در ادامه گزارش خود دو تصویر نیز از این محصول منتشر کرده است که ظاهر مشابه آن در دو رنگ مشکی و آبی را نمایش می‌دهد. این ساعت هوشمند به یک نمایشگر اولد ۱.۴۷ اینچی لمسی ۲۴۰ × ۲۴۰ پیکسل مجهز است. اگرچه این ساعت هوشمند به نمایشگر رنگی مجهز نیست اما در طراحی تم‌های آن از عناصر پویا و انیمیشنی استفاده شده است.

فیت بیت ایس ۳ به یک دکمه خانه فیزیکی نیز مجهز خواهد بود که در مقایسه با ایس ۲ از زاویه‌های تیز کمتری بهره‌مند و بیشتر به سمت منحنی شدن پیش رفته است. این محصول جدید فیت بیت جهت رهگیری سلامتی و تناسب اندام کاربر همراه با حسگر گام‌شمار، حسگر رهگیری خواب و حالت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، قدم‌زدن و دوچرخه‌سواری معرفی و عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که ایس ۳ به صورت کامل با سیستم عامل‌های موبایل یعنی اندروید و آی او اس (iOS) نیز سازگار خواهد بود و کودکان و والدینشان می‌توانند تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ساعت هوشمند را از طریق اپلیکیشن «فیت بیت» مشاهده و دنبال کنند.

ساعت هوشمند مذکور از جنس پلاستیک ساخته شده و دارای وزنی برابر با ۷۰ گرم است. بند آن مانند اکثر ساعت‌های موجود در بازار قابل جداسازی و تعویض است. افزون بر این‌ها انتظار می‌رود که ایس ۳ همانند نسخه پیشین خود تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

در حال حاضر ما ظرفیت باتری این دستگاه را نمی‌دانیم اما منبع مذکور ادعا کرده است که با هر بار شارژ ۲ ساعته، کاربر تا ۸ روز می‌تواند از ساعت هوشمند خود استفاده کند.

قیمت و زمان معرفی رسمی

با شروع رسمی فروش این دستگاه، کاربران به دو رنگ مشکی- قرمز و آبی-سبز دسترسی خواهند داشت. همانند ظرفیت شارژ، هنوز هیچ اطلاعی از قیمت این محصول نیز در دست نیست اما مشخصاً با نزدیک شدن به تاریخ معرفی احتمالی در ۲۵ اسفند، منابع غیررسمی بیکار نخواهند نشست و انتظار می‌رود که فیت بیت نیز اشاره‌هایی به مشخصات اصلی ساعت هوشمند جدید خود داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید