اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان با پشتیبانی از ۴G عرضه شد - تکفارس 
اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان با پشتیبانی از ۴G عرضه شد - تکفارس 

اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان با پشتیبانی از ۴G عرضه شد

فاطمه آهنگریان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 18:00
اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان با پشتیبانی از ۴G عرضه شد - تکفارس 

فیت‌بیت اکنون یکی از شرکت‌های گوگل است، اما پیش از این که این اتفاق رخ دهد، Doki Technologies را خریداری کرده بود. این شرکت که ساخت ساعت‌های هوشمند مخصوص کودکان را بر عهده داشت، در هنگ کنگ بود. شرکت Doki Technologies احتمالا به دلیل موفقیت محصولات خود در منطقه و فناوری‌ای که از آن استفاده می‌کند، توجه Fitbit را به خود جلب کرده بود.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان فیت‌بیت

به تازگی، یکی از سایت‌های فناوری اعلام کرده است که فیت‌بیت پس از این که در سکوت شرکت مذکور را خریداری کرد، اکنون در حال برنامه ریزی برای معرفی اولین ساعت‌های هوشمند مخصوص کودکان خود با توانایی پشتیبانی از اینترنت همراه نسل چهارم است. از آن‌جایی که فیت‌بیت و هیچ نظری در این باره نداده‌اند، هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این دستگاه در فضای مجازی منتشر نشده است.

جزئیات ساعت هوشمند مخصوص کودکان Doki Technologies

شرکت Doki Technologies، اولین مکانی است که ساعت‌های هوشمند مخصوص کودکان با توانایی برقراری تماس تصویری را ارائه کرد. همچنین در جدیدترین اقدام این شرکت، ساعت هوشمند آن با Doki SIM عرضه شد که در ۵۰ نقطه جهان تنها با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار اینترنت نامحدود ارائه می‌کند.

در نتیجه به نظر می‌رسد اگر فیت‌بیت قصد داشته باشد اولین ساعت هوشمند خود مخصوص کودکان با توانایی پشتیبانی از اینترنت ۴G را عرضه کند، مواردی زیادی وجود دارد که می‌تواند از Doki Technologies قرض بگیرد. گوگل به احتمال زیاد از مالکیت Fitbit آگاه است و از آنجایی که گفته می‌شود این شرکت روی دستگاه‌های دیگری کار می‌کند، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این دستگاه با ساعت هوشمند بچه‌ها همراه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.