تماشا کنید: زیباترین خودرو های مدرنی که تاکنون ساخته شده‌اند [زیرنویس فارسی] - تکفارس 
تماشا کنید: زیباترین خودرو های مدرنی که تاکنون ساخته شده‌اند [زیرنویس فارسی] - تکفارس 

تماشا کنید: زیباترین خودرو های مدرنی که تاکنون ساخته شده‌اند [زیرنویس فارسی]

مهدی ملکی
۲ فروردین ۱۴۰۰ - 09:00
زیباترین خودروهای مدرن

زیبایی در تمام قسمت‌های زندگی ما تاثیرگذار است و ما معمولاً در خرید محصولات گوناگون اهمیت بسیاری برای زیبایی آن‌ها قائل می‌شویم. جدای از محصولاتی مانند گوشی هوشمند یا لوازم جانبی، خودرو یکی از وسایلی است که در هر مکان و زمان می‌تواند جنبه‌ای هر چند کوچک از سلیقه ما را نمود دهد. بنابراین شما به چه خودرو هایی بیش از بقیه موارد موجود در بازار علاقه دارید؟

براساس تعریف موجود در ویکی پدیا، زیبایی یکی از مفهوم‌های فلسفی و مفهومی پیچیده و انتزاعی است. زیبایی می‌تواند یکی از ویژگی‌های وجودی در انسان، حیوان، مکان، شی، یا ایده باشد که یک تجربه ادراکی از لذت یا رضایت را در وجود دیگران ایجاد می‌نماید.

مسلماً مولفه‌های زیبایی در انسان‌های گوناگون متفاوت است و ما به هیچ‌عنوان عمل‌های زیبایی یا چنین مواردی را پیشنهاد نمی‌کنیم. گوشی‌های هوشمند نیز معمولاً در قالب‌های مشابهی ساخته می‌شوند و حتی بهترین پرچم‌داران نیز از شکل یک مستطیل عادی فراتر نمی‌روند.

از سویی برخی خانه‌های مجلل هم می‌توانند فریبنده ظاهر شوند و بسیاری از ما را شیفته خود کنند اما متاسفانه شما نمی‌توانید آن را با خود حمل کنید تا دیگران را تحت تاثیر قرار دهید!(البته نیازی هم به این کار نیست!) ویدیو زیر با تمرکز روی مقوله زیبایی، به جذاب‌ترین خودرو های مدرنی که تاکنون ساخته شده‌اند، می‌پردازد و دلیل زیبایی بی‌حد و حصر آن‌ها را برای ما بازگو می‌کند. شما می‌توانید این ویدیو را با زیرنویس اختصاصی تکفارس مشاهده کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با زیرنویس فارسی | دانلود کیفیت ۷۲۰p با زیرنویس فارسی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.