آموزش ویدیویی کامل جاوا اسکریپت - تکفارس 
آموزش ویدیویی کامل جاوا اسکریپت - تکفارس 

آموزش ویدیویی کامل جاوا اسکریپت

مهدی ملکی
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 18:00
آموزش ویدیویی جاوا اسکریپت

زبان‌های برنامه‌نویسی مانند جاوا اسکریپت امروزه یکی از پرتقاضاترین مشاغلی هستند که عموم مردم بدون آن که اطلاع داشته باشند، تا حدود زیادی نیازمند خدمات و حتی آموزش آن‌ها هستند.

از همین زبان‌ها برای ساخت اپلیکیشن‌ها و صفحات وب استفاده می‌شود. مهم نیست تا چه اندازه با دنیای اینترنت آشنا هستید، مسلماً تاکنون با صفحات وب بسیار زیادی شبیه همین صفحه مواجه شده‌اید. تا به حال این سوال برای شما پیش آمده است که چطور این موارد را طراحی می‌کنند؟

مطالب مرتبط:

عموماً برای طراح یک صفحه وب، برنامه‌نویسان باید به دو قسمت بک اند (Back End) و فرانت اند (Front End) توجه نشان دهند. برای طراحی ظاهر، چینش و فرمت‌بندی صفحات وب از فناوری‌های ابر متن HTML و CSS در کنار جاوا اسکریپت (JavaScript) استفاده می‌شود.

بنابراین اگرچه یادگیری HTML و CSS از اهمیت بسیار زیادی برخورداند ولی شما زمانی می‌توانید در این حوزه به فعالیت بپردازید که مستقیماً جاوا اسکریپت را هم در کنار این زبان‌ها، فرا گرفته باشید.

به همین منظور ما در آموزش ویدیویی کامل امروز به سراغ جاوا اسکریپت رفته‌ایم. شما می‌توانید در قسمت زیر این آموزش را در دو کیفیت مختلف تماشا کنید. همچنین این امکان فراهم شده است که با لینک مستقیم آن را دریافت کرده و برای همیشه نزد خود نگه دارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.