آموزش نصب بازی روی پلی استیشن ۴ جیلبریک شده - تکفارس 
آموزش نصب بازی روی پلی استیشن ۴ جیلبریک شده - تکفارس 

آموزش نصب بازی روی پلی استیشن ۴ جیلبریک شده

مهدی ملکی
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - 13:00
آموزش نصب بازی روی پلی استیشن ۴ جیلبریک شده

مدتی پیش فریم‌ویر ۹.۰۰ پلی استیشن ۴ جیلبریک شد. به این ترتیب، بسیاری از کاربران اکنون می‌توانند بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ۲۰۲۱ را به صورت مستقیم روی پلی استیشن ۴ خود نصب کنند.

با این حال، فرایند انجام جیلبریک و سپس نصب بازی و اپلیکیشن شاید برای همه آسان نباشد. جدای از این که شما برای جیلبریک به فریم‌ویر ۹.۰۰ و پایین‌تر نیاز دارید، باید برخی از موارد دیگر را هم برای انجام این کار مهیا کنید.

شما می‌توانید با تماشای آموزش ویدیویی جیلبریک نسخه ۹.۰۰ پلی استیشن ۴، پیش‌نیازها و فایل‌های فرایند را بشناسید و همچنین روش جیلبریک کنسول خود را فرا بگیرید.

بعد از انجام جیلبریک، بسیاری از کاربران هنوز قادر به نصب بازی مورد نظر خودشان نیستند. ویدیو پیش رو این مسئله را حل می‌کند. اگر پلی استیشن ۴ خود را جیلبریک کرده‌اید، به کمک این آموزش می‌توانید تمام بازی‌های منتشر شده تا سال ۲۰۲۱ و پیش از آن را مستقیماً نصب کنید.

توجه کنید که این ویدیو اهداف آموزشی را دنبال می‌کند. بنابراین ما هیچ‌کس را به پیروی از این روش‌ها تشویق نمی‌کنیم. همچنین این روش مورد تایید سونی نیست. اگر قواعد ذکر شده را دنبال کنید، خطری شما را تهدید نمی‌کند اما به هر نحو، عواقب احتمالی بر عهده خود شماست.


سوالات متداول

هک نسخه ۹.۰۰ روی کدام مدل‌های پلی استیشن ۴ عمل می‌کند؟

  • هک نسخه ۹.۰۰ روی تمام مدل‌ها و نسخه‌های پلی استیشن ۴ از جمله پلی استیشن ۴ فت، پلی استیشن ۴ اسلیم و پلی استیشن ۴ پرو قابل انجام است.

آیا پلی استیشن ۵ هم جیلبریک شده است؟

  • در زمان نگارش این مقاله خیر؛ فعلاً هیچ جیلبریکی برای کنسول پلی استیشن ۵ وجود ندارد.

آیا می‌توان دستگاه را به نسخه‌های پایین‌تر دان‌گرید کرد؟

  • خیر، انجام این کار با دانش کاربران عادی ممکن نیست و حتی برای مختصصان هم ریسک بالایی دارد.

شما می‌توانید سوالات خود را زیر همین مطلب مطرح کنید. در سریع‌ترین زمان ممکن، به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.