آموزش ویدیویی و کامل ادوبی پریمیر پرو - تکفارس  
آموزش ویدیویی و کامل ادوبی پریمیر پرو - تکفارس  

آموزش ویدیویی و کامل ادوبی پریمیر پرو [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۵ شهریور ۱۴۰۰ - 09:36
آموزش ویدیویی و کامل ادوبی پریمیر پرو

شرکت ادوبی از چند دهه پیش تاکنون همواره در حال گسترش مرزهای خلاقیت در رسانه‌های مختلف بوده است. با استفاده از نرم‌افزارهای این شرکت خلاقیت به دو مرحله تقسیم می‌شود: زمانی که شما در حال ثبت عکس، فیلم و یا موسیقی هستید و زمانی که شما به سراغ ویرایش آن‌ها می‌روید. در مرحله دوم نام نرم‌افزارهایی مانند پریمیر پرو را می‌توان مشاهده کرد روزانه میلیون‌ها نفر از آن‌ها برای انتقال و پرورش دنیاهای درون ذهنشان به جهان واقعی کمک می‌گیرند.

در قسمت‌های قبلی این سری از آموزش‌ها، نحوه کار با فتوشاپ و ایلاستریتور را پوشش دادیم؛ با این حال اکنون زمان آن رسیده است که شما فراتر از مرز تصاویر حرکت کنید و وارد دنیای ویدیو و تدوین آن شوید. محتوایی که چرخ‌های پلتفرم‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی محبوب، اکنون به واسطه آن می‌چرخد.

مطالب مرتبط:

برای فعالیت در این حوزه، نرم‌افزارهای بسیاری هر روز از گوشه و کنار دنیای فناوری ظاهر می‌شوند اما پریمیر پرو، ساخته شرکت ادوبی هنوز هم یکی از برترین‌ها است که به سادگی می‌تواند بسیاری از رقبای خود را کنار بزند.

این نرم‌افزار نه تنها محیطی مشابه با دیگر ساخته‌های این شرکت ارائه می‌دهد، بلکه از دانش فنی و با ارزش مهندسان ادوبی برای ساختن تجربه‌ای متمایز برای هر دو سوی ماجرا استفاده می‌کند: تدوین‌گرانی که از نرم‌افزار استفاده و کاربرانی که خروجی را تماشا می‌کنند.

در زیر آموزش ویدیویی و کامل پریمیر پرو ادوبی بدون هیچ‌گونه دانشی برای تماشا به صورت آنلاین و دانلود با کیفیت بالا در دسترس قرار گرفته است. شما می‌توانید افزون بر این آموزش، تمام آموزش‌های ویدیویی دیگر تکفارس را هم تماشا کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

اینستاگرام تکفارس - آموزش ادوبی پریمیر پرو

تلگرام تکفارس - آموزش ادوبی پریمیر پرو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید