آموزش ویدیویی و کامل کورل دراو ۲۰۲۱ [تماشا کنید] - تکفارس 
آموزش ویدیویی و کامل کورل دراو ۲۰۲۱ [تماشا کنید] - تکفارس 

آموزش ویدیویی و کامل کورل دراو ۲۰۲۱ [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 09:00
آموزش ویدیویی کورل دراو ۲۰۲۱

شرکت‌های ادوبی و کورل از مدت‌ها پیش رقابت تنگانگی را تجربه کرده‌اند. کاربران زیادی بر این باور هستند که محصولاتی یکی از این شرکت‌ها برتر از دیگری است و هر دسته نیز دلایل خود را ارائه می‌دهند اما به هر ترتیب نمی‌توان انکار کرد که محصولات هر دو شرکت مذکور به اندازه‌ای در زندگی روزمره طراحان گرافیک و تولید کنندگان محتوا نفوذ کرده است که دیگر به سختی می‌توان تفاوتی میان آن‌ها قائل شد.

در نتیجه همان‌طور که برای محصولات شرکت ادوبی ذکر می‌کردیم، می‌توانیم ساعت‌ها به تعریف و تمجید از محصولات کورل نیز بپردازیم. دیگر همچون هفته‌های گذشته شاید نیازی به ذکر نباشد اما نباید فرامش کرد با استفاده از نرم‌افزارهای این شرکت خلاقیت به دو مرحله تقسیم می‌شود:

«زمانی که شما در حال ثبت عکس، فیلم و یا موسیقی هستید و زمانی که شما به سراغ ویرایش آن‌ها می‌روید.» در مرحله دوم نام نرم‌افزارهایی بسیار زیادی را می‌توان مشاهده کرد که گستره آن بین محصولات ادوبی و کورل کشیده می‌شود. نرم‌افزارهایی که روزانه میلیون‌ها نفر از آن‌ها برای انتقال و پرورش دنیاهای درون ذهنشان به جهان واقعی کمک می‌گیرند.

مطالب مرتبط:

این هفته نوبت کورل دراو (CorelDRAW) رسیده است. این نرم‌افزار نیز همچون ادوبی ایلاستریتور مخصوص طراحی وکتوری است. در این شیوه از طراحی، نرم‌افزارهای موجود اطلاعات دقیق هر نوشته، تصویر و شکل را ذخیره می‌کنند تا شما در آینده بتوانید آن‌ها را مثل روز اول، بدون هیچ‌گونه محدودیتی ویرایش و یا منتشر کنید.

کورل دراو و در مجموعه تمام نرم‌افزارهای مبتنی بر طراحی وکتوری قابلیت‌های بیشتر و بهینه‌تری برای طراحی لوگو، اشکال و … با قابلیت نشر و ویرایش مجدد به کاربرانشان ارائه می‌دهند.

با یادگیری این نرم‌افزارها و در صدر آن‌ها کورل دراو، شما تبدیل به یک طراح حرفه‌ای در دنیای مدرن خواهید شد؛ دنیایی که روز به روز بر گستره نیازهای شغلی دیجیتال نظیر طراحان گرافیک افزوده می‌شود و آن‌ها جایگاه و احترام بیشتری را به دست می‌آورند.

بنابراین اگر می‌خواهید تبدیل به یک طراح گرافیک حرفه‌ای شوید، افزون بر آموزش‌های ویدیویی که در قسمت مطالب مرتبط به صفحه‌ها دیگر لینک شده‌اند، شما می‌توانید در زیر آموزش کورل دراو را نیز مشاهده کنید. همچنین این آموزش با کیفیت ۱۰۸۰p برای دانلود نیز در دسترس قرار گرفته است.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

اینستاگرام تکفارس - آموزش ویدیویی کورل دراو

تلگرام تکفارس - آموزش ویدیویی کورل دراو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید