گزارش ویدیویی مسابقات دوچرخه سواری جاده المپیک ۲۰۲۰ [تماشا کنید] - تکفارس 
گزارش ویدیویی مسابقات دوچرخه سواری جاده المپیک ۲۰۲۰ [تماشا کنید] - تکفارس 

گزارش ویدیویی مسابقات دوچرخه سواری جاده المپیک ۲۰۲۰ [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۵ مرداد ۱۴۰۰ - 09:23
المپیک توکیو ۲۰۲۰ - دوچرخه سواری جاده

المپیک ۲۰۲۰ توکیو سرانجام پس از مدت‌ها تعوق به دلیل خطرات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا، چند روز پیش رسماً آغاز شد تا به این ترتیب اولین المپیکی تبدیل شود علی رغم پسوند نام خود، در یک سال میلادی دیگر برگزار می‌شود.

البته اگر از دوست‌داران ورزش و رویدادهای این چنینی باشید، مسلماً روند برگزاری این رویداد بزرگ و بین‌المللی را دنبال کرده‌اید. تماشای ورزشکاران و همچنین تماشاچیانی که پس از مدت‌ها خانه‌نشینی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی باری دیگر گرد هم آمده‌اند تا یکی از برزگ‌ترین نشانه‌های وحدت بشر را جشن بگیرند، ستودنی است.

اگرچه المپیک بخش‌های محبوب بسیاری دارد که حقیقتاً قابل تفکیک نیستند اما تصمیم گرفتیم که گزارشی از مسابقات دورچه سواری جاده المپیک ۲۰۲۰ را با زیرنویس فارسی برای شما مهیا کنیم. در این گزارش به هر دو بخش مردان و زنان پرداخته شده و گفتنی است که تنها هایلایت مسابقات در نظر گرفته شده است تا در وقت شما صرفه‌جویی شود.

ما نیز پیش‌تر افتتاحیه این مراسم را به صورت کامل روی تکفارس به صورت ویدیویی پوشش دادیم؛ افزون بر المپیک ۲۰۲۰ توکیو،‌سایر المپیک‌ها نیز در این بین پوشش داده شده‌اند و شما می‌توانید از لینک زیر به مشاهده و یا دانلود آن بپردازید. پیش از آن که سراغ مسابقات دوچرخه سواری جاده برویم، شما را دعوت به مطالعه سایر مقالات المپیک می‌کنیم که باری دیگر از طریق لینک‌های زیر قابل مشاهده‌اند.

همچنین اگر بخش دیگری برای شما جذاب و حائز اهمیت است، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت تهیه و منتشر شود؛ تیم تکفارس آماده پذیرش انتقادات و پیشنهادات و البته ایده‌های شما برای افزایش کیفیت این بخش و سایر بخش‌هاست. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

هایلایت دوچرخه سواری جاده (بخش مردان)

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p (همراه زیرنویس فارسی)


هایلایت دوچرخه سواری جاده (بخش زنان)

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p (همراه زیرنویس فارسی)

اینستاگرام تکفارس - المپیک ۲۰۲۰تلگرام تکفارس - المپیک ۲۰۲۰

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید