دو گوشی نوکیا گواهینامه اندروید انترپرایز را دریافت کردند - تکفارس 
دو گوشی نوکیا گواهینامه اندروید انترپرایز را دریافت کردند - تکفارس 
دو گوشی نوکیا گواهینامه اندروید انترپرایز را دریافت کردند - تکفارس 

دو گوشی نوکیا گواهینامه اندروید انترپرایز را دریافت کردند

حامد شهرزاد
۷ اسفند ۱۳۹۹ - 19:55
nokia

امروز، شرکت HMD اخبار مهمی را در مورد گواهینامه اندروید انترپرایز منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد که دو تلفن همراه نوکیا به‌طور رسمی گواهینامه تلفن‌های هوشمندی  که با اندروید انترپرایز سازگار هستند را دریافت کرده‌اند. نوکیا ۵٫۴ که در حال حاضر از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بهره می‌برد، گواهینامه «AER» (اندروید انترپرایز رکمندیشن) را به دست آورد. گوشی دیگر نوکیا که این گواهینامه را دریافت کرد، نوکیا ۸٫۳ ۵G است که در آخرین به‌روزرسانی اندروید ۱۱ که برای این دستگاه منتشر شد، موفق شد این نشان را کسب کند.

نوکیا ۸٫۳ ۵G سرانجام در اوایل این ماه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرد و این شرکت بیان کرد که انتشار آن در سراسر جهان در روز یکشنبه ۱۹ بهمن (۷ فوریه ۲۰۲۱) به پایان رسید. نوکیا ۸٫۳ ۵G در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار در بازار ایالات متحده فروخته می‌شود و از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G کوالکام بهره می‌برد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ ال سی دی ۶٫۸۱ اینچی فول اچ دی پلاس و یک دوربین سلفی پانچ هول است. این گوشی همچنین دارای ۸ گیگابایت رم و همچنین ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقاء است. این به معنی آن است که می‌توانید از کارت حافظه مایکرو اس دی در این دستگاه استفاده کنید. ماژول چهارگانه دوربین این تلفن همراه از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه دید گسترده ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که از هرکدام برای سنجش عمق میدان و عکاسی ماکرو استفاده می‌شوند.

نوکیا 8.3 5G

نوکیا ۸٫۳ ۵G

نوکیا ۵٫۴ به‌تازگی به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را دریافت کرده است و از اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام به همراه ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچی  اچ دی پلاس و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. سیستم چهارگانه دوربین این تلفن همراه شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و سنجش عمق میدان است. قیمت نوکیا ۵٫۴ از ۲۴۹ دلار شروع می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید