سری تینک پد لنوو از تراشه های رایزن ۵۰۰۰ استفاده می‌کنند - تکفارس 
سری تینک پد لنوو از تراشه های رایزن ۵۰۰۰ استفاده می‌کنند - تکفارس 
سری تینک پد لنوو از تراشه های رایزن ۵۰۰۰ استفاده می‌کنند - تکفارس 

سری تینک پد لنوو از تراشه های رایزن ۵۰۰۰ استفاده می‌کنند

مهدی حلوائی
۶ اسفند ۱۳۹۹ - 19:30
تینک پد لنوو

شرکت لنوو اعلام کرد که تینک‌ پدهای این شرکت دچار تغییراتی خواهند شد. تینک پد X13، تینک پد انعطاف‌پذیر یوگا X13، تینک پدهای اقتصادی سری L به همراه تینک‌‌پدهای قدرتمند سری T و P از نظر سخت‌افزاری ارتقا خواهند یافت.

خبر خوب این است که تمامی مدل‌های ذکرشده به پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD و پردازنده‌های نسل ۱۱ vPro شرکت اینتل مجهز خواهند شد. هچنین اتصالات این محصولات ارتقا یافته و سیستم‌های اینتل از وای‌فای ۶E و سیستم‌های AMD از وای‌فای ۶ استفاده خواهند کرد. برخی از مدل‌ها نیز از تکنولوژی ۵G بهره خواهند برد.

تینک پدهای X13 i و یوگا X13 (اینتل) به همراه تینک پد X13 (AMD) از صفحه نمایش‌هایی با ابعاد ۱۶:۱۰ استفاده خواهند کرد. سازندگان و طراحان بسیاری در جهان، از نمایشگرهای بزرگ‌تر استفاده می‌کنند. این نمایشگرها فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند و نیاز به کم‌کردن زوم و بالا و پایین‌کردن تصویر را کاهش می‌دهند. همچنین مدل X13 از اسپیکرهای دالبی به جای زیر دستگاه، در جلوی دستگاه استفاده خواهد کرد.

تینک پدهای سری T (T14s i ،T14 i ،T15 شرکت اینتل و T14s و T14 شرکت AMD)، سری L (L14 و L15 شرکت AMD و L14 i و L15 i شرکت اینتل) و سری  P مجهز به پردازنده‌های جدید خواهند شد. همچنین مدل‌های ذکرشده از گزینه‌های امنیتی جدیدی مانند حسگر اثرانگشت استفاده خواهند کرد و برخی از مدل‌ها مانند T14s i و X13 i از حسگر شناسایی حضور انسان پشتیبانی خواهند کرد.

قیمت‌گذاری این محصولات کمی گیج‌کننده است. به‌نظر می‌رسد که مدل‌های مجهز به پردازنده‌ی AMD در اردیبهشت‌ماه (می) و دیگر مدل‌ها (اینتل) در ماه اسفند (مارچ) عرضه می‌شوند. یا این حال، مدل یوگا X13 در فروردین (آپریل) وارد بازار خواهد شد. سری T ( به جز T15) 1.159 دلار، سری L (تمام مدل‌ها) ۶۸۹ دلار و سری P (به جز P15) 1.369 دلار قیمت‌گذاری شده است. همچنین مدل X13 (سری AMD) به قیمت ۱٫۱۳۹ و مدل یوگا X13 به قیمت ۱٫۳۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید