مشخصات کلیدی وان پلاس ۹ مشخص شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی وان پلاس ۹ مشخص شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی وان پلاس ۹ مشخص شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی وان پلاس ۹ مشخص شد

امیر مهر علیزاده
۲ اسفند ۱۳۹۹ - 12:22
وان پلاس 9

شایعات زیادی از گوشی جدید وان پلاس ۹ پخش شده است. طبق آخرین شایعات پخش شده توسط @techdroider که تصاویر برنامه AIDA64 که در حال اجرا بر روی یکی از گوشی‌‎های وان پلاس ۹ را منتشر کرده مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد.

وان پلاس پایه از یک صفحه نمایش ۶٫۵۵ اینچی با رزولیشن ۱۰۸۰p+ با نسبت تصویر ۲۰:۹ بهرمند خواهد بود. صفحه نمایش از نرخ تصویر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد، در کل تفاوت زیادی با نسخه پیشین (وان پلاس ۸T) نخواهد داشت.

پردازنده این سری متفاوت‌تر از نسخه پیشین خواهد بود. وان پلاس ۹ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ با نام لاهاینا (Lahaina) استفاده خواهد کرد. در تصاویر مشخص شده، میزان حافظه رم گوشی ۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نشان داده شده است. مدل پرو این دستگاه احتمالا از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده خواهد کرد، این به معنی عدم داشتن مدلی دیگر از وان پلاس ۹ با قابلیت استفاده از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیست.

مورد دیگر دوربین این گوشی است. مشخصات نشان داده شده توسط AIDA64 باید در عدد ۴ ضرب شوند تا میزان دقت لنز این دوربین را بدست آوریم. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی مشخص شده است و اثری از دوربین التراواید نیست. دوربین سلفی این گوشی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به صورت Fixed-focus را دارا است.

سرانجام، باتری این گوشی ظرفیتی برابر با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت خواهد داشت و همچنین طبق شایعات، گوشی وان پلاس ۹ شارژر ۶۵ واتی خواهد داشت. و دوباره همانند نسخه پیشین (۸T) شارژر بی‌سیم در انحصار مدل پرو این گوشی خواهد بود. به نظر می‌رسد گوشی نسل بعد وان پلاس در ماه مارس معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید