طبق شایعات رونمایی از هوآوی میت X2 لغو شده است - تکفارس 
طبق شایعات رونمایی از هوآوی میت X2 لغو شده است - تکفارس 
طبق شایعات رونمایی از هوآوی میت X2 لغو شده است - تکفارس 

طبق شایعات رونمایی از هوآوی میت X2 لغو شده است

مهدی ملکی
۱۹ دی ۱۳۹۹ - 17:00
هوآوی میت Xs

هوآوی در ماه اکتبر سال پیش سری میت ۴۰ گوشی‌های هوشمند خود را به طور رسمی روانه بازار کرد. با توجه به تجارب کسب شده پیشین انتظار می‌رود که مدل‌های بعدی مربوط به سری میت Xs باشند که دستگاه‌هایی با نمایشگرهای تاشو به شمار می‌آیند. با این حال ظاهراً معرفی و عرضه این محصولات بیش از آن چه تصور می‌کنیم طول خواهد کشید.

اخیراً نویسنده وبلاگ معروف با نام کاربری @RODENT950 اشاره کرده است که رونمایی و عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند تاشو هوآوی موسوم به میت X2 به تعویق افتاده است؛ البته او این‌گونه اشاره کرده است که تعدادی از محصولات هوآوی دچار تاخیر خواهند شد و میت X2 تنها یکی از آن‌ها خواهد بود. در حقیقت اگر متوجه نشده‌اید باید ذکر شود که این دستگاه طبق بعضی اخبار، باید در ماه پیش معرفی می‌شد.

تاکنون ما عرضه موفقیت‌آمیز دو دستگاه تاشو میت X و میت Xs را توس هوآوی نظاره کرده‌ایم. بنابراین اگر هیچ مسئله ناگواری اتفاق نمی‌افتاد ما باید در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه میت X2 می‌بودیم. با این حال دیگر افشاگر معروف این زمینه یعنی کاربر Ross Young اشاره کرده است که هوآوی به دلیل تحریم‌های آمریکا، نتواسنت دستگاه مذکور را در سال گذشته مهیا کند و بنابراین تاریخ رونمایی و عرضه آن به تعویق افتاده است.

پیش از این هوآوی چندین گوشی هوشمند معرفی نشده را در اختیار داشت که درون وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ظاهر شده بودند. این‌گونه گمان می‌رود که مدل‌های TET-AN00 و TET-AN10 مربوط به سری میت X2 باشند. با این حال در این وب‌سایت هیچ تصویر و مشخصاتی از این دستگاه‌ها منتشر نشده است و ما تنها به برخی موارد غیررسمی دسترسی داریم.

هوآوی میت X2

شایعات قبلاً اشاره کرده بودند که میت X2 همراه با پردازنده کایرین ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۶۶ وات به بازار عرضه خواهد شد. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، ما احتمالاً دلیل اصلی تعویق معرفی و عرضه این گوشی را حدس زده‌ایم. در حقیقت همان‌طور که اطلاع دارید، قطعات این پردازنده از ایالات متحده وارد می‌شود و پس از تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰) تحریم‌های این کشور اجازه صدور کالا به شرکت هوآوی را نمی‌دهد. بنابراین تمام پردازنده‌های کایرین ۹۰۰۰ به دست‌آمده تنها برای گوشی‌هایی به کار می‌روند که اکنون به بازار عرضه شده‌اند و منظور سری میت ۴۰ پرو این تولیدکننده چینی است.

از آن‌جایی که هیچ تصویر رسمی از این نسخه منتشر نشده، Lets Go Digital مجموعه‌ای رندر از آن را تهیه کرده است که در حال حاضر هیچ احتمالی را به طور قطعی تایید نمی‌کنند. در نتیجه تصویر این صفحه تنها پیش‌بینی منابع غیررسمی است و باید آگاه باشید که هیچ اخبار اصلی در این‌باره موجود نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید