سامسونگ در حال حاضر قصد ساخت گوشی کشویی ندارد - تکفارس 
سامسونگ در حال حاضر قصد ساخت گوشی کشویی ندارد - تکفارس 

سامسونگ در حال حاضر قصد ساخت گوشی کشویی ندارد

مهدی حلوائی
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 11:21
سامسونگ

بدون شک سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو از سایر شرکت‌ها عملکرد بهتری داشته و فاصله‌ای زیادی بین آن و دومین شرکت برتر در این بازار یعنی هوآوی وجود دارد. غول فناوره‌ای کره‌ای همچنین تا به حال چندین پتنت مختلف از گوشی‌های رول‌شونده و کشویی را به ثبت رسانده اما پیش‌بینی می‌شود که این شرکت فعلاً چنین گوشی‌هایی را به بازار عرضه نکند.

بر اساس پیش‌بینی‌های یی چونگ هون (Yi Choong-Hoon)، مدیر عامل و تحلیل‌گر ارشد شرکت تحقیقاتی UBI، بازار گوشی‌های کشویی با گوشی‌های تاشو تداخل داشته و همین موضوع باعث خواهد شد تا این گوشی‌ها با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه نشوند. از این رو سامسونگ نیز در حال حاضر علاقه‌ای به ساخت گوشی‌های کشویی نداشته و ترجیح می‌دهد تا منابع خود را صرف گوشی‌های تاشو کند.

گوشی کشویی سامسونگ

یی چونگ هون همچنین معتقد است که شرکت‌هایی مانند هوآوی، اوپو، ویوو، شیائومی و لنوو کار سختی برای رقابت با سری گلکسی زد سامسونگ دارند و از این رو احتمال دارد که این شرکت‌ها با ساخت‌ گوشی‌های کشویی سعی کنند تا خود را از سامسونگ متمایز کنند. با این وجود، پتانسیل بازار این نوع از گوشی‌ها محدود به‌نظر می‌رسد.

مدیر عامل UBI به نقاط ضعف بیشتر نمایشگرهای کشویی در مقایسه با نمایشگرهای تاشو نیز اشاره کرده و ادعا می‌کند که کاربران نیز ترجیح می‌دهند تا به جای گوشی‌های کشویی از گوشی‌های تاشو استفاده کنند. همچنین احتمال استفاده از نمایشگرهای کشویی در لپ تاپ‌ها نیز بعید به‌نظر می‌رسد اما با این وجود، ممکن است که در آینده شاهد عرضه چنین محصولاتی به بازار باشیم.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید