عرضه به‌روزرسانی کالر OS نسخه ۱۱ پایدار برای رنو ۳ ۴G و رنو ۳ پرو ۴G در این هفته - تکفارس 
عرضه به‌روزرسانی کالر OS نسخه ۱۱ پایدار برای رنو ۳ ۴G و رنو ۳ پرو ۴G در این هفته - تکفارس 

عرضه به‌روزرسانی کالر OS نسخه ۱۱ پایدار برای رنو ۳ ۴G و رنو ۳ پرو ۴G در این هفته

حامد شهرزاد
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - 15:00
عرضه به‌روزرسانی کالر OS نسخه ۱۱ پایدار برای رنو ۳ ۴G و رنو ۳ پرو ۴G در این هفته - تکفارس 

گوشی‌های رنو ۳ (Reno 3 4G) و رنو ۳ پرو (Reno3 Pro 4G) شرکت اوپو (OPPO) در مارس سال جاری با کالر OS نسخه ۷ (ColorOS 7) مبتنی بر اندروید ۱۰ روانه بازار شدند. این دو تلفن هوشمند به ترتیب از پردازنده‌های هلیو (Helio) P90 و هلیو P95 شرکت مدیاتک بهره می‌برند و در چندین کشور به فروش می‌رسند. طبق گزارش حساب رسمی کالر OS جهانی، این دو گوشی در هفته جاری به‌روزرسانی کالر OS 11 را دریافت خواهند کرد که مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

به‌روزرسانی‌ها از روز شنبه ۲۲ آذر (۱۲ دسامبر) در کشورهای زیر آغاز می‌شود:

تایلند، مالزی، فیلیپین، نیجریه، مصر، ویتنام، اندونزی، کامبوج، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، میانمار، پاکستان، نپال، سریلانکا، الجزایر، تونس، کنیا و سنگاپور.

دارندگان رنو ۳ ۴G در روسیه و قزاقستان باید قبل از دریافت به‌روزرسانی تا چهارشنبه ۱۰ دی (۳۰ دسامبر) صبر کنند.

این پوستر همچنین نشان می‌دهد که به‌روزرسانی کالر OS 11 از چهارشنبه ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) برای گوشی رنو ۴ ۵G در استرالیا در دسترس خواهد بود درحالی‌که اوپو A72 در همان روز در قزاقستان به‌روزرسانی می‌شود.

از پنج‌شنبه ۴ دی (۲۴ دسامبر)، کاربران رنو ۴ ۴G و رنو ۴ پرو ۴G در اندونزی، ویتنام، مصر، میانمار، بنگلادش، کامبوج، پاکستان و هند این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد درحالی‌که کاربران رنو ۴ پرو ۴G در قزاقستان از سه‌شنبه ۹ دی (۲۹ دسامبر) این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

با به‌روزرسانی جدید، کاربران گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را دریافت خواهند کرد که آیکون‌ها، تصاویر پس‌زمینه، آهنگ‌های زنگ و استایل‌های ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AOD) را پوشش می‌دهد. کالر OS 11 همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند بهینه‌سازی شارژ شبانه را دریافت خواهد کرد که سرعت شارژ را در شب کاهش می‌دهد تا خطرات شارژ شدن بیش‌ازحد باتری را کاهش دهد. ترجمه سه انگشتی که به شما امکان می‌دهد فقط بخشی از صفحه را ترجمه کنید. فلکس دراپ (FlexDrop) نیز قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد از یک اپلیکیشن در یک پنجره شناور برای انجام قابلیت چندوظیفه بهتر استفاده کنید.

اوپو همچنین قصد دارد این ماه نسخه پایدار این به‌روزرسانی را برای کاربران سری فایند X2 پرو، فایند X2، رنو ۴ لایت و رنو ۳ در اروپا منتشر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.