عرضه گلکسی Z فولد لایت نزدیک به نظر می‌رسد - تکفارس 
عرضه گلکسی Z فولد لایت نزدیک به نظر می‌رسد - تکفارس 
عرضه گلکسی Z فولد لایت نزدیک به نظر می‌رسد - تکفارس 

عرضه گلکسی Z فولد لایت نزدیک به نظر می‌رسد

مجید مهرعلی
۹ شهریور ۱۳۹۹ - 17:00
عرضه گلکسی Z فولد لایت نزدیک به نظر می‌رسد - تکفارس 

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ مشغول کار بروی سه گوشی هوشمند منعطف است. گلکسی Z فولد ۳ قرار است با خود قلم نوری S-Pen را به همراه داشته باشد و قیمتی که بسیار بالا است. گلکسی Z فولد S نیز دارای طراحی منحصربه‌فردی است که امکان تا شدن به‌طرف بیرون و داخل را به آن می‌دهد. سومین گوشی، گلکسی Z فولد لایت (Lite) نام دارد و انتظار می‌رود قیمت پایین‌تری نسبت به گوشی‌های منعطف موجود داشته باشد. به نظر می‌رسد گلکسی Z فولد لایت به‌زودی رونمایی شود، زیرا به‌تازگی وب‌سایت سامسونگ ایندیا (Samsung India) صفحه پشتیبانی این دستگاه را راه‌اندازی کرده است.

گزارش‌های پیشین آشکار کرده بود که گوشی منعطف مقرون‌به‌صرفه درراه سامسونگ دارای شماره مدل SM-F415 است. حال صفحه پشتیبانی یادشده با شماره مدل SM-F415F/DS در وب‌سایت سامسونگ ایندیا موجود است. به نظر می‌رسد هند احتمالاً یکی از اولین بازارهایی باشد که گلکسی Z فولد لایت برای آن عرضه می‌شود.

چندی پیش، دستگاه موردبحث در پایگاه‌ داده شرکت وای فای اِلاینس (Wi-Fi Alliance) مشاهده شده بود. گلکسی فولد اولیه به یک صفحه‌نمایش CPI-clad مجهز شده بود که نسبت به شیشه‌های فوق باریک (Ultra-Thin Glass) به کار رفته درگلکسی Z فولد ۲ ضعیف‌تر است. گمان می‌رود در گلکسی Z فولد لایت نیز از صفحه‌نمایش‌های CPI-clad استفاده شود.

بنا بر برخی شایعات گوشی منعطف مقرون‌به‌صرفه سامسونگ دارای اسم رمز وینر ۲ (Winner) است و احتمالاً با قاب آلومینیومی و شیشه‌ای عرضه می‌شود. تراشه اسنپ‌دارگون ۸۶۵ نیرو بخشی به دستگاه را بر عهده خواهد گرفت، اما احتمال پشتیبانی این دستگاه از فناوری ۵G بسیار کم خواهد بود. قیمت این گوشی در حدود ۱۰۹۹ دلار تخمین زده می‌شود. هنوز اطلاعاتی از دیگر خصوصیات ساختاری گلکسی Z فولد لایت در دست نیست و مانند یک هدیه در زیر کاغذ کادو پنهان است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید