بعد از عرضه اولین آیفون منعطف، اپل به عرضه مینی آیپد پایان می‌دهد - تکفارس 
بعد از عرضه اولین آیفون منعطف، اپل به عرضه مینی آیپد پایان می‌دهد - تکفارس 

بعد از عرضه اولین آیفون منعطف، اپل به عرضه مینی آیپد پایان می‌دهد

مجید مهرعلی
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - 09:00
بعد از عرضه اولین آیفون منعطف، اپل به عرضه مینی آیپد پایان می‌دهد - تکفارس 

با استناد به گزارش از اپل ترک (AppleTrack) قرار است یک آیفون منعطف در سال ۲۰۲۲ از راه برسد. شایعات پیرامون آیفون‌های منعطف چند وقتی است که زیاد به گوش می‌رسد و در یکی از تازه‌ترین آنها ادعا شده  که اپل مشغول ساخت آیفون‌های منعطفی است که از نمونه نمایشگر‌های سامسونگ در آن استفاده شده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که یک آیفون منعطف پُلی بین آیفون و آیپد خواهد بود. این گزارش تصدیق کننده ادعای است که در آن گفته شده بود آیفون منعطف بیشتر شبیه یک آیپد منعطف با سیستم‌عامل آیپداواس (iPadOS) است. گمان می‌رود اپل بعد از منتشر کردن گوشی‌های منعطف خود به عرضه مینی آیپدها پایان دهد.

انتظار می‌رود اولین آیفون منعطف حافظه موقت ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را به همراه داشته باشد و مدل پایه آن با قیمت ۱,۴۹۹ دلار عرضه شود. گزارش‌ها خبر از رونمایی این دستگاه در نوامبر ۲۰۲۲ می‌دهند.

بهتر است فعلاً روی گزارش یادشده زیاد حساب نکرد، زیرا قیمت ادعاشده برای یک گوشی منعطف با نام تجاری اپل بسیار سخاوتمندانه به نظر می‌رسد.

اپل دیر یا زود یک دستگاه منعطف عرضه خواهد کرد و تاکنون طرح‌های اولیه زیادی نیز در این رابطه منتشر شده است. سامسونگ  قمار بزرگی روی این بخش انجام داده است و برخی بر این باورند که بعد از تبدیل شدن گوشی‌های منعطف به جریان اصلی، سری‌های پرچم‌دار حال حاضر این سازنده کره‌ای در صندلی عقب خواهند نشست.

به نظر می‌رسد گوگل نیز در تدارک انتشار یک پیکسل منعطف است. ال‌جی و مایکروسافت نیز با عرضه گوشی‌های دارای نمایشگر دوتایی دل به دریا زده‌اند تا بتوانند سهمی از بازار این محصولات داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید