گوشی‌های منعطف سامسونگ در ۲۰۲۱ متنوع‌تر خواهند بود - تکفارس 
گوشی‌های منعطف سامسونگ در ۲۰۲۱ متنوع‌تر خواهند بود - تکفارس 
گوشی‌های منعطف سامسونگ در ۲۰۲۱ متنوع‌تر خواهند بود - تکفارس 

گوشی‌های منعطف سامسونگ در ۲۰۲۱ متنوع‌تر خواهند بود

مجید مهرعلی
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - 08:30
گوشی‌های منعطف سامسونگ در ۲۰۲۱ متنوع‌تر خواهند بود - تکفارس 

هفته پیش سامسونگ اطلاعاتی از سودآوری این شرکت به همراه گزارشی از نتایج مالی خود منتشر کرد. این غول کره‌ای رشد و سود خود را محصول عامل‌های مختلفی دانست و همچنین اعلام کرد که قصد دارد برای سال ۲۰۲۱ گوشی‌های منعطف خود را به خانواده پرجمعیت‌تری تبدیل کند.

با استناد به گزارش TheElec، سود فعالیت‌های سامسونگ در دو سال اخیر به بیشترین مقدار رسیده است و فروش این شرکت به رکوردی جدید در یک بازه سه‌ماه دست یافته است. از ۱۰٫۹ میلیارد دلار سود این سازنده، بخش گوشی‌های هوشمند تقریباً یک چهارم و مبلغی برابر با ۳٫۹ میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است که نسبت به بازه مشابه سال ۲۰۱۹ افزایشی ۱٫۳۵ میلیارد دلاری محسوب می‌شود. این شرکت بر این باور است که مدیریت هزینه‌ها و بازار‌یابی عواملی هستند که رسیدن به چنین سودی را یاری کرده‌اند.

در یک کنفرانس از راه دور، سامسونگ اعلام کرد که برای گسترش طیف قیمت گوشی‌های منعطف خود نیز برنامه‌هایی دارد. به بیان دیگر می‌توان شاهد گوشی‌های منعطفی با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه‌تر بود. در حال حاضر این دستگاه‌ها بخش کوچکی از فروش کلی گوشی‌های هوشمند سامسونگ را شامل می‌شوند، اما هر سال فروش این محصولات رشد داشته است. این شرکت کره‌ای انتظار دارد به خاطر داغ‌تر شدن تنور رقابت، فروش و سودش در سه‌ماه چهارم ۲۰۲۰ با کاهش مواجه شود.

سامسونگ همچنین باور دارد که افزایش تقاضایی که ویروس کرونا در بازار به وجود آورده نیز به افزایش فروش این شرکت در سه‌ماه سوم امسال میلادی کمک کرده است. البته این افزایش تنها شامل فروش گوشی‌های هوشمند نمی‌شود و دیگر محصولات برقی این سازنده نیز فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر نیز روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند، زیرا کار کردن در خانه و از راه دور در سال ۲۰۲۰ به یک امر معمول تبدیل شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید