بعضی از کارکنان اپل به دفاتر خود باز می‌گردند - تکفارس 
بعضی از کارکنان اپل به دفاتر خود باز می‌گردند - تکفارس 
بعضی از کارکنان اپل به دفاتر خود باز می‌گردند - تکفارس 

بعضی از کارکنان اپل به دفاتر خود باز می‌گردند

فاطمه آهنگریان
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 18:30
بعضی از کارکنان اپل به دفاتر خود باز می‌گردند - تکفارس 

با آغاز هفته آینده در ۲۶ خردادماه (۱۵ ژوئن)، اپل برخی از کارمندان خود را برای بازگشت به محل کار خود در دفتر مرکزی کمپانی کوپرتینو باز می‌گرداند. به گفته منابع بلومبرگ، این شرکت به کارکنان خود گفته است که این اقدام فقط برای تعداد کمی از کارمندان است، این در حالی است که اکثر آن‌ها می‌توانند تا چند ماه دیگر به دفاتر خود بازگردند. در مرحله اول این افراد در روزهای خاصی قادر خواهند بود در دفاتر حضور داشته باشند، این شرکت در یادداشتی به کارمندان خود وعده جزئیات بیشتر را در طول ماه داده است.

در این یادداشت، این شرکت اعلام کرده است که فقط تعداد محدودی از افراد به طور همزمان در ساختمان‌ها و سایر مناطق کار مجاز خواهند بود. فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل دمای بدن در هر روز مورد نیاز است. منابع همچنین خاطرنشان کردند که اپل قبل از بازدید از دفتر مرکزی خود، کارمندان خود را به انجام آزمایشات کووید ۱۹ چه در خانه و یا در محل تشویق می‌کند. علاوه بر این، در تمام دفاتر اپل و مکان‌های محوطه، ماسک صورت در همه زمان‌ها مورد نیاز خواهد بود.

با توجه به اینکه ویروس جهانی کرونا چند وقتی است که جهان را به ریخته است، اپل نیز مانند بسیاری از مشاغل مجبور شد فروشگاه‌ها و دفاتر خرده فروشی خود را ببندد، تا جایی که برخی از کارمندان این شرکت کارشان رابه صورت دورکاری ادامه دادند. ماه گذشته این شرکت دوباره به تدریج افتتاح فروشگاه‌های خرده فروشی خود را آغاز کرد و فروشگاه آنلاین اپل نیز معرفی شد.

احتمالا به لطف این حبس خانگی، ماه آوریل از اواخر سال ۲۰۱۷ بزرگ‌ترین رشد اپل را برای فروشگاه  App Store خود را نشان داد و چهارمین ماه متوالی افزایش بارگیری اپ استور برای غول کوپرتینو بود. خریدهای کاربران App Store برای آیپد به طور خاص در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به ۲.۱ میلیون دلار رکورد زد، زیرا مردم در خانه می‌ماندند و بسیاری از آن‌ها به برنامه‌های کار، سرگرمی و آموزش نیاز پیدا می‌کردند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید