اسپاتیفای محدودیت‌ها را برمی‌دارد - تکفارس 
اسپاتیفای محدودیت‌ها را برمی‌دارد - تکفارس 
اسپاتیفای محدودیت‌ها را برمی‌دارد - تکفارس 

اسپاتیفای محدودیت‌ها را برمی‌دارد

مجید مهرعلی
۷ خرداد ۱۳۹۹ - 08:30
اسپاتیفای محدودیت‌ها را برمی‌دارد - تکفارس 

اسپاتیفای طی روزهای گذشته اعلام نمود محدودیت ۱۰۰۰۰ آیتم کتابخانه را حذف می‌کند و این اقدام به کاربران اجازه می‌دهد که مجموعه نامحدودی از آهنگ‌ها و پادکست‌ها را در اختیار داشته باشند. این کار، مخاطبان جدی موسیقی را کاملا خوشحال خواهد کرد زیرا به گفته اسپاتیفای چنین تغییری خواسته بسیاری از کاربران در چند سال اخیر بوده است.

لازم به ذکر است که تغییر یادشده تأثیری روی تعداد آهنگ‌های که یک کاربر می‌تواند برای حالت آفلاین دانلود کند نداشته و میزان آن عدد ۱۰۰۰۰ برای هر دستگاه (نهایتا پنج دستگاه برای یک حساب کاربری) است. به گفته اسپاتیفای کاربران مشتاق دیگر لازم نیست برای افزودن قطعه‌های جدید، کتابخانه خود را مرتب و یا آهنگ‌های قدیمی‌تر را پاک کنند.

به‌علاوه کاربران دیگر با هشدار آزار دهنده «مجموعه شما بسیار بزرگ است دوست من دیگر فضای خالی ندارید برای ذخیره بیشتر برخی آلبوم‌ها و آهنگ‌ها را پاک کنید » مواجه نخواهند شد.

اسپاتیفای تا پایان سال ۲۰۱۹ توانست به رکورد ۱۲۴ میلیون کاربر دست یابد و بالاتر از نزدیک‌ترین رقیب خود اپل موزیک قرار گیرد.

اسپاتیفای در حال افزودن ویژگی‌های جدید است مانند یک حالت پارتی جدید با نام گروپ سشنز (Group Sessions) و همین‌طور تلاش در بخش پادکست‌ها برای حفظ جایگاه نخست. اوایل این ماه، اسپاتیفای خبر از یک قرارداد چندساله با پادکست محبوب جو روگان (Joe Rogan) با نام اکسپرینس (Experience)  داده بود و همچنین در ماه فوریه اعلام نمود که پادکست رینگر (The Ringer) را می‌خرد که یک فعال بزرگ در زمینه پادکست‌های اصیل است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید